Wednesday, Nov 6, 2019

صفحه نخست » شلاق معلم ورزش بر بدن دانش‌آموز ۹ ساله در خوزستان

انتشار تصاویر از زخم‌های زیاد شلاق روی بدن یک دانش‌آموز اهل کوت عبدالله در اهواز که گفته می‌شود از معلم ورزش خود کتک خورده، واکنش‌های گسترده در فضای مجازی به همراه داشت.

بر اساس گزارش خبرگزاری ایرنا، چهارشنبه 6 نوامبر 2019، دانش‌آموز 9 ساله، اهل کوت عبدالله در اهواز توسط معلم ورزش خود با شلاق تنبیه شد که با واکنش مسئولان آموزش و پروش مواجه شد.

122332.jpgرئیس اداره آموزش وپرورش کوت عبدالله از تشکیل و ارجاع پرونده‌ای با عنوان «تنبیه بدنی دانش آموز» به دادگستری خبر داد.

به گفته کاظم باقلائی، روز یکشنبه 3 نوامبر، این دانش‌آموز توسط معلم خود مورد «تنبیه بدنی» قرار گرفته و معلم متخلف به دادگستری معرفی شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش کوت عبدالله، از احضار این معلم پس از این اتفاق به اداره آموزش و پرورش خبر داد که معلم مذکور انجام چنین اقدامی را منکر شده است.

باقلائی تاکید کرد، تحقیقات لازم برای رسیدگی به این پرونده آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، انتشار تصاویر این کودک در فضای مجازی که آثار شلاق خوردن روی تنش زخمی‌های زیادی ایجاد کرده، با واکنش‌های زیادی از سوی کاربران همراه شد.

این در حالی است که بر اساس ماده 77 آیین‌نامه انضباطی مدارس ایران، هر گونه تنبیه بدنی ممنوع است و حتی نباید در رفتار بین دانش‌آموزان تبعیض و استثنایی قائل شد.

به تازگی خبرهای مبنی بر تنبیه دانش آموزان در ایران افزایش یافته است.

تنببه دانش آموز کرجی با قاشق داغ، کتک زدن دانش آموزان در همدان و آسیب زدن جدی به چشم یک دانش آموز در تهران از جمله این موارد است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy