Sunday, Nov 10, 2019

صفحه نخست » وصیت‌نامه آیت‌الله خمینی؛ می‌رم و بر‌می‌گردم

return_110819.jpgطنزی از جلال سعیدی - رادیو فردا

توجه: این مطالب بخش‌هایی منتشر نشده و سانسور شده از وصیت‌نامه آیت‌الله خمینی است که از طریق امداد الهی به دست ما رسیده است.

فرزندان عزیز و آگاه و خوب و پاسدار من بدانید که تمام این غرب وحشی پوچ است و اینها همه حرامزاده‌اند و ما خودمان هم در مدتی که در آن خراب شده فرانسه بدبخت بودیم این را به چشم دیدیم که همینجور زن و مرد موالید تولید می‌کنند و همدیگر را حرام می‌کنند و دنیایشان را حرامی گرفته است.

شما عزیزان من بدانید که همه حلال‌های عالم متعلق به شماست پس هی به هم نزدیک شوید و چند تا چند تا و بلکه بیشتر نزدیک شوید و امت اسلام را اضافه کنید که ما خودمان از تجربه سربازهای درون گهواره یکبار خیلی جواب خوبی گرفتیم و همیشه تلاش کنید تخت‌هایان و گهواره‌هایتان خالی نماند تا دل این پدر پیرتان را هم گرم و خوشحال کنید.

احمد عزیزم به من انتقال داد که بعضی‌ها می‌گویند این نظام الهی‌ای که ما با همین دست‌های پینه‌بسته خودمان بنا کردیم با آن چیزی که قبل از انقلاب می‌گفتیم خیلی فرق دارد و از من جواب می‌خواست. پشت دستی توی صورتش زدیم و گفتیم این حرف‌ها را در برابر رهبر عظیم‌الشان اسلام و مسلمین زدن ندارد و اگر کسی غیر از تو بود می‌دادیم حدود اسلامی را اعمال کنند.

احمد البته گفت که او در جریان واقع امور است و می‌داند ما آن موقع تقیه می‌کردیم تا دشمنان اسلام و مسلمین و آمریکا و اروپا و آسیا و آفریقای جنوبی و باقی دشمنان سوء استفاده نکنند. یکی دیگر با پشت دست زدیم تو صورتش که دیگر بغض کرد اما همه بدانند که ما از اولش توی دلمان به همین نظام الهی زیبا و مهربان و مردمی‌ای که بنا کردیم اعتقاد داشتیم و چند بار هم درباره‌اش حرف زدیم که آقایان فوکول کراواتی که آن موقع دور و بر ما بودند هی لب ورچیدند و هی گفتند حالا تا آن موقع شما کمی تقیه بفرمایید بعدش خدا کریم است که به فضل الهی بعد از به امامت رسیدن‌مان چنان تقیه‌ای به تک تکشان فرو کردیم تا دیگر کسی به رهبر کبیر انقلاب و امام خوبی‌ها از این حرفها نزند. در این لحظه می‌خواستیم باز هم یکی دیگر بزنیم توی صورت احمد که رفت پشت مادرش قایم شد و ما از سر تقصیراتش گذشتیم.

به مسئولین عزیز آموزشی و آمیزشی کشور توصیه می‌کنیم این مدارسی را که میراث غربی و پهلوی و محمدرضا و رضا و مصدق و اسکندر است را یا به کلی گل بگیرند یا همه را اسلامی کنند. در زمان سابق اینها همه مراكز عیاشی و فحشا و قمار و مسكرات و مواد مخدره بود و برای همین بود که ما اکابر و حوزه را برای فرزندانمان به مدرسه ترجیح می‌دادیم.

الان باید فقط صدای قرآن از این مدارس بیاید. شهید بیاید. کفتر بیاید (مصحح: اینجا خط حضرت امام اندکی مخدوش شده است) دانش‌آموز باید از این مراکز که بیرون میاید آماده باشد برای اینکه برود روی مین. یعنی چی که انقدر این معلمان تکلیف شب می‌دهند که دانش‌آموز دیگر وقت روی مین رفتن و دفاع مقدس و عملیات نداشته باشد. اصلا باید مدارسی بزنید که بعد از فراغت از تحصیل دانش‌آموز آماده جهاد و نکاح و لقاح و (...) باشد. انقدر جهاد کند که دشمنی نماند و انقدر نکاح کند که نظام الهی سربازش تمام نشود.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

با افتخار اعلام می‌کنم که امت ایران در زمان امامت ما از امت پیامبر هم بهتر و حرف‌گوش کن‌تر است. زمان پیامبر عزیز ما کی مردم داوطلبانه روی مین می‌رفتند در حالی که الاغ با سیخ از رفتن روی مین فرار می‌کرد؟ همچنین باعث مسرت شد که شنیدیم آن نوجوان ۱۳ ساله رفت زیر تانک تا اسلام بماند. کجا آن جوان ۱۳ ساله صدر اسلام از این کارها می‌کرد؟ البته از ما نقل قول شده که گفته‌ایم رهبر ما آن جوان ۱۳ ساله است که نارنجک به خود می‌بندد و زیر تانک می‌رود ولی ما تکذیب می‌کنیم و ما مقام امامت و رهبریمان را با هیچ احدی شریک نمی‌شویم حتی اگر روی مین برود و تکه تکه شود و فقط مال خودمان است.

اكنون كه به خواست خداوند متعال زبانم لال و چشمم کور دارم از نزد شما می‌روم، بدانید که من اصلا علاقه‌‌ای به رفتن نداشتم و این نظامی که از من برای شما باقی مانده انشالله تعالی بعد از من سر به تن هیچکدامتان نباشد چون این نظام بدون امامتان اصلا معنایی ندارد. بنابراین با دلی ناآرام و قلبی پر از کینه و اندوه و خصومت از تک‌تک شما و روحی بی‌قرار و ضمیری امیدوار به بازگشت به فضل خدا چند روزی ازخدمت خواهران و برادران مرخصی گرفته سری به جایگاه ابدی زده زودی بر می‌گردم . به دعای خیر شما هم اصلا احتیاج مبرم ندارم .

از خدای رحمان و رحیم می خواهم كه خیلی زود امام شما را به شما برگرداند وگرنه انشالله سگ و (...) بخورد نظام عزیزم را که با این همه خون دل برای شما ساختم و لعنت‌الله علیکم و کل صابرین مفقودا. (مصحح: متاسفانه این دعای امام امت مستجاب نشد و فقط برای درج در تاریخ اینجا آمد)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy