Tuesday, Nov 12, 2019

صفحه نخست » فایننشال تایمز: خريد املاک مجلل در مسکو توسط اسد وعموزاده‌هایش

assad_111219.jpgالعربیه - روزنامه فایننشال تایمز در شماره اخیر خود فاش کرد (+لینک) بشار اسد رئیس جمهوری سوریه بعد از شعله‌ور شدن آتش خشم انقلاب مردم این کشور، بخشی نگفتی از پول‌هایش را به روسیه انتقال داد و سرگرم سرمایه گذاری در عرصه املاک و اراضی و خرید و فروش آپارتمان در پایتخت روسیه شد.

بر اساس گزارش این روزنامه، اسد دست کم 18 آپارتمان مجلل را در برجی واقع در شهر کاپیتال روسیه خریداری کرده تا از این طریق ، بخشی از پول های خود را در بیرون از خاک سوریه نگاه داشته و آنها را از پیآمدهای جنگ مصون بدارد. بعضی از اعضای خانواده مخلوف از جمله پسر عموها و پسر عمه‌های اسد به منظور محرمانه ماندن موضوع ، اقدام به خرید لااقل 20 آپارتمان با استفاده از وام های ویژه برای شرکت‌ها در بیرون از کشور معادل 20 و 40 میلیون دلار در شش سال گذشته کردند که این امر نشان می دهد این خانواده علاوه بر استفاده از کانال های مالی خاص برای دورزدن تحریم های مالی ، عملا در حال گرداندن و چرخه پول های خانواده اسد در خارج کشور می باشند.

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

فایننشال تایمز درادامه خاطر نشان ساخت گسترش روابط بازرگانی میان مسکو و دمشق، عامل تقویت نقش قیمومیت روسیه بر سوریه در عرصه های گوناگون نظامی وسیاسی و اقتصادی به شمار می‌آید .



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy