Monday, Nov 18, 2019

صفحه نخست » انتقادها از خانواده کارداشیان به خاطر اسراف غذا

kardashians.jpgایندیپندنت فارسی - ویدیوی قسمت‌هایی از سری بعدی مجموعه «پا به پای خانواده کارداشیان» پخش شده است که در آن، اعضای خانواده کارداشیان به سوی هم غذا پرتاب می‌کنند. این موضوع انتقاد طرفداران این خانواده را برانگیخته است.

در این ویدیو که کلویی در اینستاگرامش آن را به اشتراک گذاشته، خانواده کارداشیان در فضای باز برای غذا خوردن دور هم نشسته‌اند و همین‌طور که می‌خندند، تمامی محتویات سینی‌های غذا را به سوی یکدیگر پرتاب می‌کنند.

کلویی در بیانیه‌ای اعترافی می‌گوید: «می‌خواهید بدانید آیا از صحنه پرتاب غذا ناراحتم؟ آخر کدام خری می‌تواند از دیدن آن ناراحت نباشد؟ این اتفاق از نظر هر آدم عاقلی عجیب، ناراحت‌کننده و غیرقابل قبول است.»

کلویی سپس رو به خانواده‌اش می‌گوید: «اگر کسی با شرایطی که پیش‌ آمده مشکلی ندارد، من او را به چالش می‌کشم. این که نشد زندگی.»

مادرش کریس نیز به او چنین پاسخ داده است: «نه، این نشد زندگی. ولی اگر بتوانی به این وضع بخندی و نفس بکشی، آن‌وقت است که من می‌گویم حالت از خوب هم خوبتر است.»

البته بسیاری از این ویدیو خوششان نیامده است. بسیاری از مردم، این خانواده را به «بی‌پروایی» و عادی جلوه دادن اسراف متهم کرده‌اند.

یک نفر زیر این ویدیو نوشته است: «وقتی به آن‌ همه غذایی که هدر رفته فکر می‌کنم پشتم می‌لرزد.»

دیگری نوشته است: «در همین حال هستند کسانی که پول ندارند غذا بخرند...»

دیگرانی هم بوده‌اند که گفته‌اند، چرا این خانواده میلیاردر باید چنین صحنه «ناراحت‌کننده‌ای» را ضبط کنند.

یک نفر پرسیده است: «اصلاً چرا وقتی می‌دانید این کار کاملاً غلط است، چنین صحنه‌ای را ضبط کرده‌اید؟»

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

به رغم انتقادها، بعضی از طرفداران آنان نیز از این برنامه که نمایی واقعی از خانواده کارداشیان را نشان می‌دهد، دفاع کرده و تاکید کرده‌اند که بسیاری از اعضای این خانواده، از سوی دیگر به مردم خدمات اجتماعی ارائه می‌دهند.

کیم کارداشیان علاوه بر آن که به طور منظم به مؤسسات خیریه کمک مالی می‌کند، گاهی برای اصلاح عدالت کیفری اعمال نفوذ کرده است، و کایلی و کندال نیز بارها در خصوص موضوعات مختلف اجتماعی اطلاع‌رسانی کرده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy