Thursday, Nov 28, 2019

صفحه نخست » سخنگوی شورای نگهبان: ما هم معترض هستیم

kadkhodaei.jpgپایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان - «عباسعلی کدخدایی»، سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگر معیشت مردم سخت است، اگر مشکلات اقتصادی وجود دارد، ما هم منتقد و معترض هستیم و از دولتمردان می‌خواهیم با تدبیر و تکیه بر توان داخلی و جوانان مشکلات را مدیریت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی قائم مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان پیش از ظهر امروز (پنج شنبه ۷ آذر ۱۳۹۸) طی سخنانی در همایش هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها و بخش‌های استان فارس با اشاره به اصلاح قیمت بنزین و اغتشاشات اخیر گفت: در بحث افزایش قیمت بنزین انتظار بود که تدبیر و راهکار بهتری پیش بینی می‌شد و مردم را امین خود می‌دانستند این اعتراضات به حقی است که مردم دارند. بارها افزایش بهای بنزین داشتیم، ولی هیچ وقت چنین نبود.

وی به خسارات آشوبگران به اموال عمومی و خصوصی اشاره و خاطرنشان کرد: این‌ها جیره خوار دشمنان هستند و با حمایت دشمنان از اشرار متوجه می‌شویم که این‌ها چه برنامه‌ای در سر داشتند.

سخنگوی شورای نگهبان خطاب به دشمنان یادآور شد: شما با یک سیاه‌پوستی که به دستور پلیس بی توجهی کرده است چگونه برخورد می‌کنید؟ او را می‌کشید. حال شما مدعی حقوق بشر هستید.

کدخدایی با بیان اینکه اعتراض با اغتشاش و شرارت فرق می‌کند، گفت: به تعبیر شهید بهشتی شما هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید، ما فلان کشور ذره‌بینی نیستیم که با یک تهدید جا خالی کنیم.

وی ادامه داد: اگر معیشت مردم سخت است، اگر مشکلات اقتصادی وجود دارد، ما هم منتقد و معترض هستیم و از دولتمردان می‌خواهیم با تدبیر و تکیه بر توان داخلی و جوانان مشکلات را مدیریت کنند.

کدخدایی گفت: یک درس این است که باید مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم برطرف شود؛ چرا باید بعد از چهل سال همچنان شاهد بعضی از مشکلات باشیم، راه حل بسیاری از مشکلات در داخل است. می‌شود با تکیه بر توان داخلی و جوانان خیلی از مشکلات را حل کرد.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد است هر روز با یک بهانه‌ای ما را از رفع مشکلات با تکیه بر توان داخلی و جوانان باز دارد، اظهار داشت: باید متوجه طراحی دشمن باشیم و به سمت اعتمادسازی بین جوانان برویم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy