Sunday, Dec 1, 2019

صفحه نخست » طرح با مزه ی اختصاص ۹ مکان برای اعتراضات مردمی!؛ ف. م. سخن

1A8A9720-233A-4832-80B7-F49CB432E5D7.jpegاختصاص ۹ مکان برای تجمع مردم و اعتراض کردن شان، از آن طرح های با مزه ی آخوندی ست که آدم نمی داند به آن بخندد یا برایش گریه کند!

بعد از اعتراضات خونین اخیر، معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفته است که ۹ محل به اعتراضات قانونی احزاب و گروه‌ها در تهران اختصاص خواهد یافت.

فکر کنید ناپدری یی دارید که دست بزن دارد و وقتی شما را می زند شما باید به اتاقی بروید که اختصاص به فریاد زدن و پا بر زمین کوبیدن و ناسزا به ناپدری گفتن و جد و آبادش دارد!

این اتاق را هم خودِ یارو برای تان در نظر گرفته که در سایر اتاق ها جیغ و داد نکنید تا اعصاب او خرد نشود و خدای نکرده جیغ و داد تان روی دیگر اعضای خانواده تاثیر نگذارد!

«عقلای»(!) حکومت نکبت، چنین طرح با مزه ای «اندیشیده اند» تا به خیال خود، فشار وحشتناک خشم و عصبانیت مردم را تخلیه کنند، و عمر حاکمیت شان را به صد سال برسانند.

جنابان عقلا! کجا زندگی می کنید شماها! فکر کرده اید اینجا لندن است که می خواهید برایش هاید پارک درست کنید؟!

واقعا باید به شما توضیح دهیم که خشم مردم جان به لب رسیده یعنی چه و وقتی این خشم در بگیرد، و چشم ها را خون بگیرد، آدم آدرس منزل اش را هم فراموش می کند چه برسد به آدرس ۹ محل اختصاص یافته برای تجمع اعتراضی!

تاکسی! نگهدار!
کجا خانم؟ کجا آقا؟
برو «خیابان تخلیه ی خشم»! من معترض هستم؛ برم اعتراض کنم آروم بشم!

یعنی طرح تان این قدر مسخره و احمقانه است!

حالا گیریم این طرح بدیع، به همین قشنگی باشد که گفتیم. بعدش چی؟!
شما برای کاهش اعتراض و ناراحتی مردم چه می کنی؟!

خیلی قشنگ و زیبا، اعتراضات مردم را با یک گوش می شنوی و از گوش دیگر بیرون می کنی؟!

یعنی همین کاری که چهل سال است کرده ای و همین الان هم داری می کنی؟!

مردم که دارند صدای اعتراض شان را بیست و چهار ساعته در رسانه های مخالف شما، به گوش تان می رسانند. روزی ده ها مطلب و مقاله می نویسند. بزرگان مخالف شما بدون نیاز به رفتن به ۹ محل تعیین شده، با منطق و سند عیب های کار تان را می گویند. کارگرانِ ۴ ماه حقوق نگرفته، جلوی محل کار شان یا جلوی فرمانداری و استانداری، با آرامش می آیند می گویند ما را بی پول و گرسنه و شرمنده ی زن و بچه گذاشته اید؛ لطفا حقوق معوقه ی ما را بپردازید...

کم دیده اید این اعتراض های متین را؟! کم شنیده اید این درخواست های به حق را؟! واکنش تان چه بوده؟ هیچ! هیچ! هیچ!

اعتراض تکرار که شده، سگ های وحشی تان را به جان معترضان انداخته اید! آن ها را به امریکا و اسراییل چسبانده اید! به اسم اشرار آن ها را به زندان افکنده اید! تهدید به بریدن دست و پا و زجرکش کردن شان کرده اید!

من پیشنهاد می کنم اگر طرح تان مورد قبول سید علی روضه خوان قرار گرفت و اجازه ی انجام چنین کاری به شما داد، در محل های مزبور، تعدادی آدمک با لباس پلیس و عروسک به شکل لباس شخصی و سطل زباله و شیشه ی پنجره و تابلوی بانک صادرات و ملی و غیره قرار دهید که مردم معترض برای تخلیه ی خودشان، آن ها را بزنند و بشکنند و به آتش بکشند و وقتی خرابکاری شان را مثل بچه آدم در ۹ محل تعیین شده انجام دادند و جیگرشان خنک شد، به خانه هایشان باز گردند!

خاک بر سر تان با این طرح تان!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy