Monday, Jan 13, 2020

صفحه نخست » استعفای خامنه ای؛ یک ضرورت ملّی و بین المللی، علی میرفطروس

Ali_Mirfetrous.jpg*اقدام مشترکِ هنرمندان، نویسندگان، استادان دانشگاه و مبارزان حقوق بشر درخارج و همصدائیِ آنان با مبارزانِ داخلِ کشور می تواند استعفای خامنه ای را-به عنوان یک خواستِ ملّی - در نزدِ دولت های جهانی طرح و تثبیت کند.

***

اعتراضات دی ماهِ 96 وخصوصاً آبان ماه 98 نشان داد که ملت ما دراتحاد عليه استبداد مذهبیِ حاکم،فداکاری های حيرت انگيزى از خود نشان داده است.ابعادِ هولناکِ سرکوب و تعدادِ بی شمارِ دستگیرشدگان، طرحِ اخراج رژیم اسلامی ایران ازسازمان های بین المللی را به یک خواستِ مشروع تبدیل کرده بود.

فاجعۀ سرنگون کردنِ هواپیمای اوکراینی نمونۀ تازه ای از دروغگوئی، بی شرمی، بی لیاقتی و بی کفایتی رژیمی است که بیش از40 سال است ملّت ما را به گروگان گرفته و با سوء استفاده از درآمدهای نفتی و دیگر منابع ملّی در سودای طرح های پلید و شیطانیِ خود در سطح ملّی ومنطقه ای است. چنانکه گفته ام :

اینک 40 سال است مردم ما - در زندانی به بزرگی ایران- ازکمترین امکانات یک زندگی عادی (حتّی داشتنِ آب و هوای سالم) محروم و بی بهره اند.دراین 40 سال، رژيم اسلامی نه تنها منابع مادی و اقتصادی جامعه را نابود كرده، بلكه مهم تر ازهمه،اخلاق انسانی و غرور ملّی مردم را به تباهی كشانده است.اين رژيم نه تنها جوانان را كشته و تباه كرده بلكه مهمتر از همه،حسِّ جوانی را در جامعۀ ایران كشته است.نه تنها زنان و دختران را سركوب كرده، بلكه احساس زیبائی و حسِّ زن بودن رادر ایران نابود كرده است.

تجربۀ 40سالۀ جمهوری اسلامی نشان داده که هیچ «کلید»ی قفلِ فقر،فساد و زوال هولناکِ میهن ما را بازنخواهدکردمگراینکه سایۀ شوم این رژیمِ ضدایرانی از سرِ ملّت ما و مردم منطقه برداشته شود.

دراین شرایط حسّاس وسرنوشت ساز که چشم جهانیان به ایران وایرانیان است، موقعیّت متزلزلِ رژیم در سطح ملّی و بین المللی چنان است که استعفای علی خامنه ای -به عنوان رهبر و فرماندۀ کُلِ رژیمِ اسلامی- یک خواستِ ملّی و یک ضرورتِ حیاتی است.تنهادراین صورت است که میهن ما می تواند از توفان های سهمگینِ سیاسی،اقتصادی ونظامی مصون و محفوظ بماند.

ضرورت اقدام مشترک

اقدام مشترکِ هنرمندان،نویسندگان ،استادان دانشگاه و مبارزان حقوق بشردرخارج و همصدائی آنان با مبارزان داخل کشور و تلاشِ ده ها شبکۀ رسانه ای و رادیو-تلویزیونی می تواند استعفای خامنه ای را - به عنوان یک خواستِ ملّی- در نزدِ دولت های جهانی طرح و تثبیت کند.

https://mirfetros.com

ali@mirfetros.com



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy