Sunday, Jan 19, 2020

صفحه نخست » پس از پیام شهاب حسینی و فشارهای امنیتی: «انصراف» سه گروه تئاتر از تحریم جشنواره

fars_011920.jpgبرای زدن مشت بر دهان استکبار تحریم نمیکنیم

خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه پاسداران، روز جمعه گزارش داد که سه گروه تئاتر در مشهد که پیش از این از جشنواره تئاتر فجر انصراف داده بودند، اعلام کرده‌اند که به این جشنواره بر می‌گردند تا «مشتی محکم بر دهان استکبار» بزنند.

بعد از پیام شهاب حسینی و فشارهای امنیتی نظام، این سه گروه که پیش از این در اعتراض به مسائل و حواشی ماجرای سرنگونی هواپیمای اوکراینی از حضور در جشنواره فجر انصراف داده بودند، تحریم این جشنواره را پس گرفتند.

در بیانیه‌ای که فارس با عنوان بیانیه سه گروه «آدیداس، جانی اسکیکی و خدای جنگ» منتشر کرده آمده است که «هرگز یوم‌الله را فراموش نمی‌کنیم» و می‌خواهیم «همدلی و اتحاد ایران اسلامی را به تمام رسانه‌های دروغین و پست غربی و دولت‌های استکبار و ملعون جهانی نشان دهیم».

عبارت یوم‌الله را روز جمعه ۲۷ دی آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی چندین بار درباره مراسم تشییع قاسم سلیمانی و حمله موشکی ایران به پایگاه‌ آمریکا به کار برد.

همزمان با انتشار خبر بازگشت این سه گروه به جشنواره، در شبکه‌های اجتماعی گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر این که اعضای این گروه‌ها پیش از صدور بیانیه بازداشت شده بودند.

یک کاربر توییتر نوشته که این سه گروه «آغازگر تحریم جشنواره» بودند و «بیانیه بازگشتشون به جشنواره گویای خیلی چیزهاست».



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy