Wednesday, Jan 22, 2020

صفحه نخست » فرمانده بسیج بخش دارخوین ترور شد

terror_012120.jpgرادیو فردا - خبرگزاری فارس گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های محلی در مورد کشته‌شدن فرمانده بسیج دارخوین در شادگان، جنوب استان خوزستان، را بازنشر کرده‌است.

منبع اصلی خبر خبرگزاری فارس «پایگاه خبری عصر جنوب» است که صبح دوم بهمن ماه گزارش داده بود عبدالحسین مجدمی، فرمانده حوزه بسیج شهر دارخوین، «توسط افراد ناشناس» کشته شده‌است.

بنا بر این گزارش آقای مجدمی «بامداد چهارشنبه توسط افراد ناشناس و نقاب‌دار مستقیما هدف گلوله اسلحه قرار گرفته» و جان خود را از دست داده‌است.

این گزارش‌ها افزوده‌اند که حمله به خانه فرمانده بسیج انجام شده‌است.

گزارشی از کشته‌شدن افراد دیگر در جریان این رخداد منتشر نشده‌است. هیچ مقام رسمی هنوز اظهار نظری در مورد این گزارش‌ها نکرده‌است.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

دارخُوین، در مرکز شهرستان شادگان در استان خوزستان ایران، در میانه بزرگراه اهواز-آبادان واقع است. این بخش در حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد.

دادگستری استان خوزستان: پرونده کشته‌شدن رییس بسیج دارخوین به صورت ویژه در حال پیگیری است

ایران اینترنشنال - در پی تیراندازی و کشته شدن حسین مجدمی، فرمانده بسیج بخش دارخوین در شادگان، صادق مرادی رییس کل دادگستری استان خوزستان اعلام کرد این پرونده «به صورت ویژه» در حال پیگیری است

سعید حاجیان، فرماندار شادگان با تایید اینکه کشته شدن حسین مجدمی، فرمانده بسیج بخش دارخوین، بامداد چهارشنبه مقابل در منزلش از سوی افراد ناشناس مسلح مورد حمله قرار گرفت و کشته شد، گفت که تحقیقات در این باره آغاز شده است.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه در همان ساعات اولیه تحقیقات برای دستگیری عاملان کشته شدن مجدمی آغاز شده است، درباره جزییات این سوءقصد گفت: این فرمانده بسیج که به منزل بازگشته بود، جلوی در خانه‌اش از سوی افراد ناشناسی که کمین کرده بودند به ضرب گلوله های سلاح کلاشینکف کشته شد.

سایت عصرجنوب که اخبار استان خوزستان را پوشش می‌دهد در نخستین ساعات بامداد چهارشنبه دوم بهمن ماه خبر کشته شدن فرمانده بسیج دارخوین را منتشر کرد. این سایت نوشت: «عبدالحسین مجدمی فرمانده حوزه بسیج شهر دارخوین از توابع شهرستان شادگان استان خوزستان بامداد چهارشنبه از سوی افراد ناشناس و نقاب‌دار مورد ضرب مستقیم گلوله اسلحه قرار گرفته است.»

این سایت ساعتی بعد خبر داد که «این فرمانده سپاه پاسداران طی حمله مسلحانه به منزلش که از سوی افراد ناشناس صورت گرفت، کشته شده است.»

مقام‌های رسمی تا صبح چهارشنبه این خبر را تایید نکردند و پس از آن بود که سعید حاجیان، فرماندار شادگان، ضمن تایید این خبر گفت که درباره جزییات کشته شدن فرمانده بسیج دارخوین و عاملان این حمله به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

همزمان شبکه خوزستان، وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی، خبر داد که عبدالحسین مجدمی از نیروهای سپاه دس، شاخه برون مرزی سپاه پاسداران به سوریه و نزدیکان قاسم سلیمانی» بوده است.

محمدرضا نعمتی، یک مقام سپاه استان خوزستان کشته شدن عبدالحسین مجدمی را «ترور» خواند و گفت: «دو موتور سوار که اطراف در منزل فرمانده بسیج دارخوین کمین کرده بودند و او را بعد از اینکه خودرویش را وارد خانه کرد، در حین بستن در، با ضرب چهار گلوله اسلحه کلاشینکف و تفنگ شکاری» از پا درآوردند. این مقام سپاه استان خوزستان گفت که هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این اقدام را نپذیرفته است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy