Friday, Jan 24, 2020

صفحه نخست » خبرگزاری های داخلی: مسعود بهنود در بی بی سی فارسی ممنوع التصویر شده

behnoud_012320.jpgرکنا ادعا کرد: مسعود بهنود از کارمندان قدیمی رسانه بی‌بی‌سی فارسی در این شبکه ممنوع التصویر شده است و به رادیوی بی‌بی‌سی تبعید شد.

رکنا مینویسد، این تبعید پس از آن رخ داد که پس از ترور سردار قاسم سلیمانی، بهنود در برنامه خود و در بررسی مطبوعات ایران، از واژه "ترور" استفاده کرده و با نمایش صفحات اول روزنامه های کشور که در تیتر یک خود، تشییع باشکوه سردار سلیمانی را به تصویر کشیده بودند، چاره ای جز تحسین ملت ایران نداشت؛ اقداماتی که برای مدیران بی‌بی‌سی فارسی دردسرساز شد و به رغم تمامی شعارهای آزادی بیان و ...، یکی از کارشناسان خبره و قدیمی خود را قربانی کردند تا خود قربانی نشوند.

به نظر می رسد هر گونه مخالفت با سیاست های آمریکا و انتقاد از آن، خط قرمز اپوزیسیون است و در این میان منافع و خواست ملت ایران هیچ ارزشی ندارد.

اما واکنش سلطنت طلب ها به این ممنوع التصویری جالب بود.

51.png

رکنا در ادامه نوشت گرچه اختلاف عمیق و جنگ قدرت میان اپوزیسیون، اتفاق تازه ای نیست اما این حجم از دشمنی تا قبل از تاسیس فرشگرد بی سابقه بود. از زمانی که این گروه سلطنت طلب با حمایت و رهبری رضا پهلوی راه اندازی شد، مخالفان سلطنت طلب ها در فضای مجازی امنیت نداشته و هر گونه انتقاد و مخالفت با رکیک ترین الفاظ مواجه می شود.

52.jpg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy