Saturday, Feb 1, 2020

صفحه نخست » اعتراف گروگانگیر عاشق پیشه تهران، طلاق اجباری دیوانه ام کرد

رکنا: پسر عاشق پیشه برای رسیدن به زندگی از دست رفته اش دست به گروگانگیری در یک قنادی در خیابان آزادی تهران زد.

به گزارش رکنا، ساعت 15:40 دقیقه ماموران کلانتری 119 مهرآباد در جریان گروگانگیری جوان مسلحی در یک قنادی به آدرس، خیابان آزادی، بعد از میدان آزادی، نبش کوچه نجارزادگان قرار گرفتند و تیمی از ماموران در محل حاضر شدند.

001.jpgماموران با حضور در محل پی بردند که پسر 35 ساله که 2 کلت کمری و شئی شبیه به بمب همراه دارد اقدام به گروگان گرفتن یکی از فروشندگان قنادی کرده و با شلیک تیرهوایی از ماموران خواست که از داخل قنادی خارج شوند.

002.jpegبدین ترتیب تیم های ویژه پلیس همراه با سردار کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری تهران در محل حاضر شده و پس از 2 ساعت مذاکره با متهم، جوان گروگانگیر حاضر به تسلیم نشد و از ماموران می خواهد تا پدر و مادر دختر مورد علاقه اش در محل حاضر شوند.

در تحقیقات مشخص شد چند سال قبل پسر جوان با دختر جوان ازدواج کرده و یک سال با هم در عقد بودند که پدر با مخالفت هایش باعث جدایی آنها می شوند که پسر جوان با حضور در قنادی و با گروگان گرفتن دختر جوان درخواست کرده تا پدر و مادر دختر جوان در محل حاضر شوند .

003.jpegپدر و مادر دختر جوان در محل حاضر شده اما جوان گروگانگیر متقاعد نمی شوند تا اینکه رییس پلیس پیشگیری پس از صحبت و مذاکره با متهم موفق به رهایی گروگان و دستگیری پسر جوان می شود.



بنا به این گزارش، 2 اسلحه کلت، ریموت بمب از متهم تحویل گرفته شده و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy