Thursday, Feb 6, 2020

صفحه نخست » ترامپ پس از تبرئه به دمکرات‌ها: تا ابد رئیس جمهوری آمریکا خواهم ماند

Trump.jpgالعربیه - دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا شامگاه چهارشنبه ۵ فوریه ۲۰۲۰ و در اولین واکنش به تبرئه شدنش از سوی مجلس سنا، با لحنی تمسخرآمیز به دمکرات‌ها گفت، تا ابد به عنوان رئیس جمهوری آمریکا باقی خواهد ماند.

ترامپ در «توئیتر» طرح مجازی جلد مجله «تایم» که در آن شعار کمپین انتخاباتی او برای سال‌ آینده «ترامپ ۲۰۲۰» که به جای آن شعار «ترامپ تا ابد» نوشته شده را برای شوخی و سر به سر دمکرات‌ها گذاشتن منتشر کرد.

ترامپ از طرح ابتکاری روی جلد مجله تایم در ویدیوئی بر صفحه‌اش در شبکه توئیتر مشخص است پیشبینی کرده که روش او برای مدتی طولانی در ایالات متحده ادامه یابد.

مطالب بیشتر در سایت العربیه

رئیس جمهوری آمریکا همچنین در توئیتی دیگر نوشت که او روز پنجشنبه بیانیه‌‌ای را از کاخ سفید درباره آنچه او «پیروزی آمریکا» بر «فریب عزل» خواند، منتشر خواهد کرد.

مجلس سنای ایالات متحده آمریکا شامگاه چهارشنبه به وقت محلی واشینگتن در پایان «محاکمه تاریخی»، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را از اتهاماتی که دمکرات‌های علیه او مطرح می‌کردند، تبرئه کرد.

سناتورهای جمهوریخواه آمریکا در این محاکمه با همبستگی و اکثریت قریب به اتفاق آراءشان اتهامات مطرح شده علیه دونالد ترامپ رئیس جموری آمریکا را رد کرده و تلاشهای دمکراتها برای عزل او را ناکام گذاشتند.

در مجلس سنای آمریکا که متشکل از ۱۰۰ عضو است ۵۲ عضو از اصل ۵۳ عضو جمهوری‌خواه آن به تبرئه ترامپ از اتهام سوءاستفاده از قدرت رای دادند. همچنین ۵۳ عضو جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا ترامپ را نیز از اتهام تلاش برای کارشکنی در روند کار کنگره تبرئه کردند.

دو اتهام سوء استفاده از قدرت و کارشکنی در روند کار کنگره در ۱۸ دسامبر گذشته از سوی نمایندگان کنگره آمریکا علیه ترامپ مطرح شده بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy