Saturday, Feb 8, 2020

صفحه نخست » جانوری به نام آخوند؛ در باره خرما خوری جلیل محبی هنگام مناظره با مصطفی تاجزاده؛ ف. م. سخن

DC722329-23D4-4581-A5FD-EA7940787061.jpegآخوند، نوعی جانور است. جانوری انسان نما. جانوری که در طول تاریخ نقش جانورانه داشته و تمام تلاش و فعالیت اش در جهت حفظ و گسترش قوای بهیمی انسان است.

ممکن است برخی از خوانندگان این تعمیم و همگانی کردن را نپسندند اما واقعیت نشان می دهد که وجود و حضور آخوند، تنها به منظور تقویت قوای بهیمی بشر است و مشروع کردن آن و لا غیر.

پخش ویدئوی مناظره ی آخوندک متعفنی به نام «دکتر» جلیل محبی که دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر جمهوری نکبت اسلامی است را اغلب ما به شوخی و خنده برگزار کردیم، ولی این ویدئو حقیقت دیگری از سفلگی و پستی آخوند جماعت را به ما نشان داد که می تواند به طور جدی مورد مطالعه قرار گیرد.

اگر به زندگی آخوندها نگاه کنیم، خور و خواب و جماع بخش اعظم عمل و نظر آن ها را تشکیل می دهد.

یک نگاه به ده ها هزار جلد کتابی که توسط آخوندها نوشته شده ما را به این نتیجه ی نه چندان عجیب می رساند.

شما در کدام کتاب مذهبی دیده اید که آخوندها انسان را به فکر کردن در باره ی سرنوشت و آینده ی خود دعوت کنند؟ به مطالعه و شناخت انسان و جوامع برای بهبود وضع زندگی دعوت کنند؟

دعوت آن ها به فکر نکردن است. به نخواندن است. به یاد نگرفتن است. می گویند اگر فکر می کنید به حرف های ما فکر کنید. اگر می خوانید کتاب های ما را بخوانید. اگر یاد می گیرید آن چه را که ما می آموزیم یاد بگیرید.

به کتب فقهی نگاه کنید. آیا بخشی در اندوختن علم، -علم غیر آخوندی- در آن می بینید؟ خیر. در عوض هر چه هست سخن از جماع است و نزدیکی. سخن از خوردن حلال است و نخوردن حرام. سخن از زن بارگی ست و تعدد زوجات. سخن از تثبیت قدرت مرد به عنوان انسان و زن به عنوان حیوان و ابزار شهوت رانی و تولید مثل است.

وقتی پیغمبری می گوید هرگاه میل تان کشید حتی بر روی شتر جماع کنید و آخوند، شتر را تعمیم می دهد به پراید و زانتیا، می توان جنس دین آخوند را تشخیص داد.

خرما لمباندن «دکتر» جلیل محبی، موضوع عجیبی نیست که نمونه و مثال نداشته باشد ولی این را به ما نشان می دهد که حیوان، حیوان است و با یاسین خواندن در گوش خر، خر آدم نمی شود.

امثال محبی ها را باید در طویله بست تا همانجا که می خورند، بخوابند و همان جا که می خوابند قضای حاجت کنند و همان جایی که قضای حاجت می کنند جماع کنند.

به تشک و مخده ی آخوندها که نگاه کنیم دقیقا همین موضوع را به ما نشان می دهد.

خوب است که محبی و محبی ها، واقعیت آخوندها را به ما نشان می دهند و چشم آیندگان را بر این موجود طفیلی و زالو صفت می گشایند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy