Sunday, Feb 9, 2020

صفحه نخست » حاجی! انتگرال واسه آقایون روحانی هم خیلی کاربرد داره!؛ ف. م. سخن

66403464-E88A-4914-A860-B26C1734D74B.jpegحضور محترم حاج آقا آقای ذوعلم دامت افاضاته

سلام علیکم.

دیروز مشاهده کردم که رسانه های ضد اسلام و ضد انقلاب، جناب عالی را به خاطر موضوع حذف انتگرال از کتاب های درسی مورد هجمه قرار داده اند و برخی حتی به خود اجازه داده اند با شما شوخی انگشتی و بدتر از آن نمایند.

این جانب به عنوان یک ریاضی دان اسلامی، که ریاضیات اسلامی را در مکتب حاج آقا نورالله حسابی و آیت الله جلیل القدر حاج آقا محمد قلی ریاضی آموخته ام به خود اجازه می دهم پیش از این که ضد انقلاب مشئوم، به موضوع پی ببرد و انگشتی دیگر به شما برساند خدمت تان عرض کنم که علم انتگرال، علمی اسلامی ست که اتفاقا در «سبک زندگی اسلامی» نیز می تواند کاربرد داشته باشد.

اظهر من الشمس است که کل علوم جهان، تماما در قرآن کریم ما آمده از جمله علم انتگرال.

بعدها که آقایان نیوتون و لایبنیتس این علم را از ما مسلمانان دزدیدند و به اسم خودشان جا زدند، غربی های کافر از این علم به نفع خود استفاده ها بردند، ولی استفاده های آن ها مادی بود. مثلا آن ها از این علم، در موضوعات مختلفه، مانند محاسبه ی احجام و سطوح غیر متعارف، بهره ها بردند در حالی که ما حضرت علی را داشتیم که با ریاضیات محیر العقول اش، توانست ۱۷ شتر را بین سه نفر تقسیم نماید طوری که خون از دماغ شتری نیاید!

البته در این ماجرای معجزه گون باز هم ضد انقلاب صدر اسلام، تمسخر و هجو به میان آورد و گفت آخر کدام خری می آید شتر را به نصف و یک سوم و یک نهم تقسیم می کند که حضرت علی بخواهد با معجزه اش مساله را حل نماید!

بگذریم از این خبائث که برای هر چیزی حتی معجزه ی ریاضی ما مسلمانان بامبول درست می کنند.

غربی های بی خدا از علم الانتگرال، برای ساختن چیزهای مختلف مثل دستگاه های پزشکی و هوانوردی و موشکی و ماشین رختشویی و اینها استفاده کرده و می کنند. یعنی تمام این وسایل غیر اسلامی از موبایل و رایانه و اینها اصلا بدون انتگرال گیری و دیفرانسیال و این ها ممکن و مقدور و میسور نمی باشد، و زنده باد ابن الهیثم که این علم را به دامن نیوتون مرده شور برده انداخت.

شما اگر درست بنگرید، دیفرانسیال که معکوس انتگرال می باشد در صنعت اتومبیل سازی بسیار به کار می رود و من در سفری که در ایام قدیم به غیاث آباد قم داشتم، دیفرانسیال ماشین ام آسیب دید که ممدآقا مکانیک، که معرف حضور جناب عالی ست و می گفت حاج آقا که بچه بود، خیلی با او بازی می کردم، دیفرانسیال ما را درست کرد.

باری. غرض از این مقدمه این است که بگویم موضوع انتگرال و دیفرانسیال، در سبک زندگی اسلامی نیز می تواند کاربرد داشته باشد. مثلا جهت محاسبه ی حجم آفتابه، که یکی از دشوار ترین محاسبات هندسی ست از انتگرال می توان استفاده کرد.

یا موضوع به غایت پیچیده ی محاسبه ی میزان حجم انگشتی که باید در مقعد جهت طهارت کامل فرو رود و یا در موضوع مقدس جماع و تفخیذ، محاسبه ی میزان فروروی قضیب در فرج جهت اثبات امر مذموم زنا و امثالهم.

از کاربرد های دیگر انتگرال در موضوعات اسلامی، اندازه گیری حجم و گودی مستراح است که می تواند مانع از ترشح نجاسات بر بدن پاک ما گردد.

باری. خواستم با یادآوری این نکات خدمت جناب عالی که دانشمندی تام و تمام هستید یادآوری نمایم که به ضد انقلاب کافر، بفهمانید که ما خودمان این چیزها را بلدیم، و انتگرال توو حلق ات!

و من الله توفیق
الاحقر سخن



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy