Saturday, Feb 29, 2020

صفحه نخست » چالش لیسیدن ضریح برای کمک به اثبات حقانیّت معصومین!؛ ف. م. سخن

22D374B1-97D7-4499-B5E6-57A4EC621B48.jpegدیده ایم که در غرب وحشی، به منظور تشویق مردم عادی جهت انجام کارهای عام المنفعه، گاه چالش هایی ابداع می شود که خیلی جالب و تشویق کننده است.

مثلا چالش آب یخ که اشخاصی با ریختن آب یخ بر سر شان، مردم را به کمک به بیماران سرطانی نیوزلند دعوت کردند و تعدادی از سلبریتی های ایرانی، مثل رامبد جوان و رضا عطاران و مهناز افشار هم در این چالش حضور به هم رساندند که دست شان درد نکند.

بعضی از کارها هم بدون انجام چالش، ابعاد جهانی به خود می گیرد، مثل لخت شدن دخترک بلاگ نویس مصری که باعث شد عده ای از بانوان هموطن ما، فوری از موقعیت بهره برداری کنند و اندام نه چندان پرورده و شکیل خود را به طور کاملا عریان در معرض دید جهانیان قرار دهند و به این ترتیب، به کمک آزادی زنان در کشور مصر بر خیزند.

از دیروز در فضای مجازی شاهد فیلم هایی بودیم که عده ای از معتقدین به دین مبین، و شفابخش بودن ضریح مقدسین، برای اثبات ضد کورونا بودن ضریح مضجع اینان و شفا بخشی این مقدسان، اقدام به «لیسیدن» ضریح ها نمودند که بسیار مورد توجه ایرانیان -چه معتقد و چه غیر معتقد- قرار گرفت.

بد ندیدم، پیشنهاد کنم که معتقدان به دین مبین اسلام، برای زدن توو دهن اشخاصی مثل ما که معتقدیم موجودِ ریزی در جهان به نام ویروس وجود دارد که به اشیاء دور و بر انسان ها می چسبد و از طریق این اشیاء به دیگر انسان ها منتقل می شود و برای بیمار نشدن، باید از این اشیاء دوری جست، به این عمل زیبا و دل انگیز -یعنی لیسیدن ضریح معصومان- به شکل چالش ادامه دهند، و با این چالش که می تواند «جهاد ضریح» نامیده شود، مشت محکمی به دهان ما یاوه گویان بی دین بزنند.





برای انجام صحیح و موثرِ این چالش جهادی یا جهاد چالشی، موارد زیر توصیه می شود:
-ضریح مقدس، پیش از آغاز چالش، «مطلقا» گندزدایی و سم پاشی و ضد عفونی «نشود» و به مدت یک هفته، به طور آزادانه، مورد «بوسش» و «مالش» و «آب دماغش» زوار محترم قرار گیرد تا ابعاد این جهاد آسمانی، در سطح ملی گسترش پیدا نماید.

-از بزرگان دین مبین، و حضرات آیات عظام و علمای اعلام خواسته شود که به عنوان پیشقراولان این جهاد مقدس، در ابتدای صف «بوسندگان» و «لیسندگان» قرار گیرند.

-اگر چه این موضوع کاملا دینی ست، ولی بد نیست که بزرگان سیاست ما نیز با حضور در این صف دشمن شکن، به جهانیان نشان دهند که دین مبین یعنی چی، و امریکا و اسراییل چرا همیشه غلط کرده و می کنند. برای خط شکنی می شود از شخصیت هایی مانند حاج حسین شریعتمداری و حسین طائب و سربازان گمنام امام زمان استفاده کرد.

با آرزوی پیروزی جهاد گران لیسنده که با لیسش خود کلب و سگ واقعی بودن شان را نسبت به مقدسان دین نشان خواهند داد.

و من الله توفیق.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy