Wednesday, Mar 11, 2020

صفحه نخست » "خامنه ای عملا در قرنطینه به سر می برد: ملاقاتهایش به صفر رسیده و از سفر به مشهد منع شد"

raeis_031020.jpgرادیو اسرائیل - با گسترش بسیار نگران کننده کورونا در ایران، محافل خبری گفتند که اقدامات احتیاطی در بیت رهبری شدت بیشتری گرفته و علی خامنه ای عملا به حال قرنطینه در آمده و تنها افراد معدودی از دستیاران و نزدیکان او اجازه دارند وارد اطاق محل حضور خامنه ای باشند. آشنایان امور می گویند که اگر خامنه ای به کورونا مبتلا شود، امکان زنده ماندن او بسیار ضعیف خواهد بود. بیشتر قربانیان کورونا افراد سالخورده و کسانی هستند که سابقه بیماری های مزمن دارند.

اکنون سالیان دراز است که در ایران شایع شده خامنه ای به سرطان مثانه مبتلا می باشد. سال گذشته در چهره او به خوبی دیده می شد که کمی تورم و پف کردگی دارد که یکی از پیامدهای درمان سرطان مثانه است. ولی این گزارش هنوز از جانب اعضای بیت رهبری و یا نزدیکان خامنه ای تایید نشده است.

آن چه امروز موجب تقویت این شایعات گردید، انتشار خبر باطل کردن نطق نوروزی خامنه ای در مشهد بود که اکنون چندین سال است با آغاز سال جدید، از مشهد پخش می شود. علت ظاهری این تصمیم آن است که بیت رهبری نمی خواهد در چنین همایشی، افراد به کورونا مبتلا شوند. ولی آشنایان امور می گویند که این تصمیم بخشی از تدابیری است که به عنوان قرنطینه خامنه ای و محافظت از جان او اتخاذ شده است.

یک مداح هفته پیش فاس ساخت که خامنه ای در دیدار ماه گذشته با مداحان، و حتی پیش از آن که شیوع کورونا در ایران علنی شود، به آن ها اجازه نزدیک شدن به خود و دست بوسی سنتی را نداده بود. در آن هنگام رژیم هنوز به پنهانکاری ادامه می داد و شیوع کورونا در ایران را فاش نساخته بود. آشنایان امور می گویند که همین رفتار خامنه ای ثابت می کند که او از شیوع ویروس آگاهی داشت و از این رو اجازه نزدیک شدن مداحان را نمی داد.

استدلال بیت رهبری در مورد باطل کردن نطق نوروزی خامنه ای آن است که وی مایل نیست حاضران در این همایش به ویروس مبتلا شوند. ولی علت اصلی این تصمیم، توصیه پزشک شخصی خامنه ای می باشد که به او دستور داده تا آن جا که نمی تواند از چهار دیواری محل سکونتش بیرون نیاید و جز در مواقع بسیار ضروری، از دیدار با افراد دوری جوید.

خامنه ای در اظهارات پیشین خود، ادعا کرده بود که کورونا یک خطر جدی نیست و درباره آن اغراق بسیار شده است. خامنه ای، کورونا را "آن بیماری کذایی" نامیده و ادعا کرده بود که دشمن می خواهد در دل مردم ایران رعب و وحشت ایجاد کند. او همچنین ادعا کرده بود که انتشار گزارش های مربوط به ابعاد گسترش کورونا، "تلاش دشمن" برای تحت الشعاع قرار دادن حضور گسترده مردم" در "انتخابات پرشکوه مجلس" توصیف گردید.

آن چه این حدسیات را بسیار به حقیقت نزدیک می کند، انتشار خبری در سامانه اینترنتی "سحام نیوز" است که در آن نوشته شده یکی از دستیاران نزدیک خامنه ای در بیت رهبری، به نام حسین محمدی به ویروس کورونا مبتلا شده است. نزدیکان خامنه ای این خبر را همراه با گزارش های دیگری در مورد ابتلا برخی مقامات ارشد رژیم به این ویروس، نادرست خواند.

"سحام نیوز" یک کانال تلگرامی است که افراد وابسته به مهدی کروبی آن را اداره می کنند. خود کروبی سالیان دراز است که به دستور خامنه ای، در حبس خانگی به سر می برد.

سمت حسین محمدی، ماعونت بررسی ها گزارش شده و گفته شده است که او یکی از اعضای کلیدی بیت رهبری می باشد.

در گزارش سحام نیوز آمده است که یکی از ریه های محمدی دچار عفونت کامل گردیده و عملا از کار افتاده است. نام بیمارستانی که وی در آن بستری میباشد، اعلام نشده ولی تایید گردیده که او در تهران بستری است.

تا کنون فوت چند تن از مقامات شناخته شده رژیم بر اثر ابتلا به کورونا افشا گردیده، که از جمله عبارتند از: حسین شیخ الاسلام معاون وزارت خارجه و سفیر پیشین در دمشق، محمد میرمحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، خانم فاطمه رهبر نماینده مجلس و همچنین محمد علی رمضانی که در انتخابات اخیر به مجلس راه یافت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy