Wednesday, Mar 11, 2020

صفحه نخست » بازداشت کاپیتان تیم فوتبال داماش به دلیل انتقاد از نحوه برخورد مسئولان با شیوع کرونا

mokhtari.jpg العربیه - محمد مختاری کاپیتان تیم فوتبال داماش گیلان، روز چهارشنبه ۱۱ مارس ۲۰۲۰ به دلیل انتقاد از نحوه برخورد مسئولان با شیوع کرونا؛ با حکم دادستان گیلان توسط ماموران اطلاعات سپاه قدس بازداشت شد.

به گزارش «خبرگزاری ایلنا» محمد مختاری، کاپیتان تیم داماش گیلان پیشتر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در یادداشتی ضمن انتقاد از نحوه برخورد مسئولان با شیوع کرونا گفته بود: «بخدا تو استان گیلان فقط روزانه بالای ۱۰۰ نفر در اثر کرونا میمیرن، دیگه جا واسه دفن کردن ندارن، جنازه‌ها روی هم تلمبار شده و میخوان چنتا چنتا تو یه قبر بذارن که جا کم نیاد، اونوقت آمار کلی رو تو رسانه‌ها به دروغ فقط چند درصد از کل واقعیت اعلام میکنن. تف تو شرف نداشته تون بی غیرتا.»

کاپیتان تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه نوشت: «برادر بسیجی که تو کوچکترین اعتراض از طرف مردم، با موتور میریختین و نامردی میزنین و شلیک میکردین و در میرفتین، الان چرا ترسیدین و وجود ندارین برین ورودی شهرتون رو ببندین؟ وجود دارین الان با موتوراتون که اونم از مردم دزدیدین برین یه کار مثبت انجام بدین، مثل خیلی از آخوندای قم بی وجود نباشین که مردم شهرشونو تنها گذاشتن و با ایل و تبارشون رفتن جاهای خوب قایم شدن.»

مطالب بیشتر در سایت العربیه

محمد مختاری کاپیتان ۳۶ ساله تیم داماش گیلان که طی ۶ سال پیراهن تیم داماش گیلان را برتن داشت پس از حضور در گسترش فولاد تبریز و مس کرمان چهار سال پیش دوباره به فوتبال گیلان بازگشت و طی چهارمین فصل متوالی در جمع لاجوردی پوشان حضور دارد.

به گزارش هرانا به دنبال شیوع ویروس کرونا در ایران، مسئولان کشوری و محلی طی اظهارنظراتی جداگانه از دستگیری دهها تن از افرادی خبر دادند که به زعم آنان متهم به «شایعه پراکنی» یا «تشویق اذهان عمومی» هستند. گزارشگران بدون مرز، حکومت ایران را به پنهان‌کاری درباره‌ همه‌گیر شدن ویروس کرونا با سرکوب اطلاع‌رسانی مستقل در ایران متهم کرده است. مقامات وزارت بهداشت اما این موضوع را رد می‌کنند.

با شیوع ویروس کرونا در استان گیلان و وخیم‍تر شدن وضعیت در این منطقه، اعضای مجمع نمایندگان این استان در مجلس در نامه‌ای به رئیس مجلس و وزیر بهداشت ایران وضعیت را «اضطراری» خوانده و «خواستار تشدید کمک‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به استان شدند.»

پیشتر نیز محمد حسین قربانی، نماینده وزیر بهداشت در استان گیلان، از مرگ بیش از ۲۰۰ نفر در این استان در اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش داد.

نمایندگان گیلان در مجلس ایران با اشاره به جلسه‌ای که با استاندار گیلان و نماینده ویژه وزارت بهداشت در استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی داشته‌اند خواستار «قرنطینه» کردن این استان و «تعطیلی ادارات» شدند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy