Wednesday, Mar 25, 2020

صفحه نخست » واکنش سفیر چین به اظهارات علی خامنه ای، فرید انصاری دزفولی

Farid_Ansari_Dezfouli.jpgدر واکنش به اظهارات خامنه‌ای در مورد تولید ویروس کُرونا توسط ایالات متحده آمریکا، سفیر چین در آمریکا گفته این ادعا که ویروس کرونا در لابراتوار نظامی آمریکا ساخته شده، دیوانگی است. یعنی سفیر چین در آمریکا فهمیده که علی خامنه ای مبتلا به زوال عقل و به تبع آن هذیان گویی شده است. سخنان علی خامنه ای در مورد تئوری توطئه علیه آمریکا آنچنان ابلهانه است که هیچ کس حاضر به دفاع و حمایت از توهمات او نشده است.

گفتار سیدعلی خامنه ای چه در زمینه تولید کرونا توسط آمریکا، چه در مورد ساختن ویروسی مخصوصی برای ژنتیک ایرانی علاوه بر این اینکه مستند نیست بلکه هیچگونه مبنای علمی و نظری و فکری ندارد. او تلاش می کند با طرح تئوری توطئه و ادغام علم با خرافات هم عقب افتاده ترین و نادان ترین اقشار جامعه را خوشحال و جالب نماید و هم رفع مسئولیت از خود و حکومت نالایق و ضد بشری اش در قبال بی سر و سامانی نکبتبار کشور در شرایطی که کرونا در حال ایجاد فاجعه ای هولناک است. چیزی که مد نظر خامنه ای نیست سلامت جان و روان و مال و ناموس مردم است. او همچون یک اشغالگر فاشیست هیچگونه مسئولیتی را در حفظ جان و سلامت مردم نمی پذیرد و نجات جان مردم برای او ذره ای اهمیت ندارد. مثل تمام جنایتکاران تاریخ نه به هیچ مسئله ای پاسخگو و نه مسئولیت ناپذیر است و همیشه سعی می کند مشکلات را به گردن آمریکا و غرب بیاندازد. مسئول وضعیت فلا‌کتبار ایران هیچ کشوری نیست بلکه مسئول اصلی بدبختی و مصائب مردم نظام ولایت مطلقه فقیه به رهبری شخص خامنه ای است. او منافع و مصالح ملت را فدای توهمات تبهکارانه خود ساخته است.

در پی شیوع ویروس کرونا به عنوان بیماری همه گیر جهانی، پژوهشگران و دانشمندان مراکز پیشرفتۀ درمانی در سراسر جهان، در حال تحقیق و آزمایش برای یافتن واکسن و درمانی برای غلبه بر بیماری کووید ـ۱۹ می باشند.

در حالیکه جهان در تلاش کشف دارویی برای کرونا می باشد، سران خائن و فاسد جمهوری اسلامی در تلاش برای کشف تئوری توطئه و افسانه سرایی می باشند تا اهمال کاری خود را در مبارزه با ویروس کرونا کتمان نمایند.

آقای خامنه ای در ابتدا شروع به نفی وجود کرونا کرد. بعد گفت جنگ بیولوژیکی و با‌کتری است. حالا ویروس کرونا را «توطئه» آمریکا می خواند.

خامنه‌ای با هویدا شدن شیوع کرونا ابتدا مردم را به خواندن نماز جعفر طیار و دعای هفتم صحیفه سجادیه تشویق نمود و مدتی بعد توطئه جنگ باکتری را مطرح کرد و حالا خطاب به مقام‌های آمریکایی می گوید: "شما متهمید که خودتان این ویروس را تولید کردید."

آقا سید علی بخوبی می داند کشور ایران فاقد حکومت و دولت می باشد و همه چیز به امان خدا رها شده است. برخورد آنان با ویروس کرونا فاجعه آمیز و خرافه گرا و دروغگویی بوده است. آنان بمدت دو ماه بقول وزیر بهداشت با نفی وجود کرونا در ایران راهپیمایی ۲۲ بهمن را بالاتر از جان و سلامت مردم می دانستند. لذا وجود آن را نفی کردند و به دروغگویی پرداختند.

رشد ویروس کرونا در ایران ناشی از تبهکاری و فساد حاکمان مذهبی و شخص پلید علی خامنه ای می باشد و هیچ ارتباطی با جنگ باکتری و توطئه آمریکا ندارد. سید علی ناتوان از مهار ویروس کرونا برای راه گم کردن و مشغول کردن و منحرف کردن اذهان عمومی ملت از فاجعه ای که در حال روی دادن در ایران است، آمریکا را متهم به تولید این ویروس می کند. او به خوبی می داند ویروس کرونا حتی بی لیاقتی و بی برنامگی و بی مدیریتی رژیم جمهوری اسلامی را برای ساده اندیش ترین شهروندان ایرانی هویدا نموده است.

کرونا نه تنها ویژگی ها و کمبودهای ساختاری و فکری هر جامعه و هر حکومتی را از جمله حکومت اسلامی ایران را نمایان و همه چیز را عیان کرد بلکه به ایرانیان نشان داد حکومت دینی و بخش کثیری از روحانیت بجز دروغگویی و خرافه گرایی، دین را وسیله امرار معاش کرده اند و کاری انجام نداده اند.

آقای خامنه ای این افسانه سازی ها و پندارهای واهی غیر مسئولانه با واقعیت ها موجود هیچ ربطی ندارند. متاسفانه هم فاسدی و هم خرافه پرستی و هم تبهکاری و هم نادان و هم ناتوان از پاسخگویی به خواست های مردم و نیاز های جامعه در مقابله با این ویروس به مزخرف گویی و اخلال گری و افسانه سرایی روی آورده اید. شما آنقدر نادانید که متوجه نمیشوید این ویروس مردم آمریکا را هم می کشد و اقتصاد آمریکا را نابود می کند و آمریکا نمی تواند ویروسی علیه خودش بسازد. اگر هم بسازد باید وسیله دافع آن را لااقل برای خود داشته باشد.

مطمئن باشید شیوع هر اپیدمی دلایل علمی دارد که بزودی دلایل علمی ویروس کرونا معین و مشخص تر می شوند و متخصصان نتیجه بررسی خود را انتشار خواهند داد.

شما بهتر است در همان مخفی گاه خود بمانید حرف زدن خود را قرنطینه کنید و در علم و دانش دخالت نفرمایید. نماز جعفر طیار و خواندن صحیفه سجادیه فراموش نشود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy