Tuesday, Mar 31, 2020

صفحه نخست » خشم و کینه‌ی رجوی از چیست و چرا بهتان می‌زند؟ ایرج مصداقی

Iraj_Mesdaghi.jpgروز ۲۷ مارس ۲۰۲۰ در توئیتی نوشتم: فرقه رجوی مدعی شد براساس آماری که «استان به استان و شهر به شهر، از بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، پزشکان، غسال خانه‌ها و گورستان‌ها و از گزارش‌های داخلی مقامات ایرانی» دریافت کرده، ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در ایران بر اثر کرونا جان باخته‌اند. سازمان بهداشت جهانی ماه گذشته گفت آمار واقعی ایران ۵ برابر است. رجوی آمار رژیم را ضربدر ۵ می‌کند. ادعای او حقه‌بازی و فریبکاری است. می‌خواهد بگوید در ایران شبکه‌ی قوی و گسترده دارد.

m1.jpg

این فرقه پلید در برنامه‌ی تلویزیونی ۳۰ مارس ۲۰۲۰ خود با بیشرمی و وقاحتی که تنها از رجوی این خائن به سوراخ خزیده می‌تواند سر بزند مدعی شد: «اطلاعات آخوندی همچنین از طریق مزدوران خود در خارج از کشور آمار ارائه شده توسط مجاهدین را «حقه‌بازی و فریبکاری» و ۵ برابر کردن آمار رژیم قلمداد کرده است. (مزدور مصداقی گرداننده پژواک ۲۸ مارس ۲۰۲۰) »

m2.jpg

در توئیت من کاملاً‌ مشخص است که منظور چیست. هدف بیان و تشریح مزخرف گویی رجوی در مورد نحوه‌ی جمع‌آوری اطلاعات مربوط به آمار قربانیان کرونا در ایران است و نه خود آمار. فرقه‌ی رجوی ادعا کرده بود گویا نه تنها «استان به استان و شهر به شهر، از بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، پزشکان، غسال خانه‌ها و گورستان‌ها » گزارش دریافت می‌کند بلکه گزارش «از مقامات داخلی رژیم» نیز به این فرقه می‌رسد. رجوی با این ادعاها می‌خواهد به اربابانش بگوید که در ایران تشکیلات سراسری دارد و آن‌ها را سرکیسه کند و به حیات انگلی‌اش ادامه دهد.

اما واقعیت این است که مزدوران رجوی در آلبانی نشسته و بدون آن که شبکه‌ی سراسری در داخل کشور داشته باشند آمار ارائه شده از سوی رژیم را ضربدر ۵ می‌کنند. اما چرا ضربدر ۵؟

مبنای آمار آن‌ها ادعای ماه گذشته‌ی سازمان بهداشت جهانی است که مقامات آن گفته بودند آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در ایران ۵ برابر آمار ارائه شده از سوی رژیم است.

https://p.dw.com/p/3ZYUa

از آن تاریخ به بعد رژیم هر آماری که می‌دهد رجوی بر اساس مدل فوق، آن را ضربدر ۵ کرده و باکمی بالا و پایین به عنوان آمار سراسری جمع‌آوری شده از منابع گوناگون داخلی جا می‌زند.

پیشتر با انتشار فیلم و سند ثابت کرده بودم رجوی در گوشه‌ای از قرارگاه اشرف تظاهرات راه می‌انداخت و ادعا می‌کرد تظاهرات مردم به جان آمده در مشهد در عاشورای ۸۸ است و آن را به سایت اصلاح طلب جرس قالب می‌کرد

https://www.youtube.com/watch?v=oJ7be7WjnDs

https://www.youtube.com/watch?v=zeg8XpxFy0g

و سپس به عنوان ستاد داخل کشور مجاهدین در ایران انتشار می‌داد.

https://www.youtube.com/watch?v=_pvsbWLxDlU

رجوی بنیادش بر دروغ و فریب و حقه‌بازی استوار است. او حتی با فریب روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای مدعی تظاهرات جعلی زنان در ایران می‌شد و مزدورانش از درون قرارگاه اشرف مصاحبه می‌کردند و می‌گفتند در تظاهرات پارک لاله هستند و رژیم مشغول سرکوب‌شان است. مریم رجوی به این تظاهرات جعلی پیام می‌داد. چهره‌های جعلی که وجود خارجی نداشتند را به نمایندگان کنگره آمریکا و صدای آمریکا قالب می‌کرد.

http://www.pezhvakeiran.com/maghaleh-53202.html

اسناد انتشار یافته ویکی‌ لیکس نشان می‌دهد که حتی سرویس امنیتی عربستان سعودی نیز این فرقه را فاقد پایگاه مردمی در ایران می‌داند و حسابی روی آن باز نمی‌کند:

«اطلاعات موجود حاکی از این است که سرویس‌های امنیتی ایران در سازمان ایرانی مجاهدین خلق نفوذ کرده‌اند، همچنین این سازمان دیگر نقش و تأثیری در امور مربوط به ایران ندارد و فاقد پذیرش (پایگاه مردمی) در داخل ایران می‌باشد.»

https://news.gooya.com/2017/12/post-9809.php

آمار تلفات کرونا در نگاه من

در فیس بوک و توئیترم توضیح دادم در شهر کوچک بادرود و حومه با ۱۵۰۰۰ جمعیت، تعداد قربانیان ۴۵ نفر است. همچنین تأکید کردم آمار فاجعه به مراتب بیشتر است خطر را جدی بگیرید. (۱)

m3.jpg

سخنگوی وزارت بهداشت بر مزار دختر عمویش حمیرا جهانپور

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برخلاف ادعای رذیلانه رجوی، به نظر من آمار واقعی جانباختگان کرونا به مراتب بیش از ۵ برابر آمار اعلام شده از سوی رژیم است. در مدلی که دو ایرانی متخصص در آمریکا در مورد تعداد جانباختگان تا اول فروردین ماه ۱۳۹۹ ارائه دادند صحبت از ۱۵ هزار نفر بود. و این آمار یک هفته بعد به مراتب بشتر شد.

«نوید غفارزادگان دانش‌یار دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها در دانشگاه ویرجینیا تک و هژیر رحمانداد دانشیار سیستم‌های دینامیکی در دانشگاه ام‌آی‌تی آمریکا با مدل‌سازی، شمار مبتلایان را از ابتدای شیوع کرونا در ایران تا اول فروردین۱۳۹۹، بالغ بر ۹۱۶ هزار نفر و شمار جان‌باختگان را بالغ بر ۱۵ هزار و ۴۸۵ نفر برآورد کردند.»

https://iranintl.com/

مسعود رجوی بدون دروغ و ریا و حقه‌بازی نمی‌تواند به حیات خود ادامه دهد. شارلاتان ۷۲ ساله‌‌ای که می‌کوشد عکس‌های فتوشاپی و رتوش شده ۳۲ سال پیش خود را به خورد خلایق بی‌خبر از همه جا بدهد، قطعاً جز دروغ و فریب چیزی برای عرضه در دیگر زمینه‌ها ندارد و نباید جدی‌اش گرفت.

m4.jpg

آیا این عکس یک پیرمرد ۷۲ ساله است؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خشم رجوی از چیست؟

کسای که با ماهیت رجوی آشنا نیستند چه بسا تصور کنند خشم او چنان که ادعا کرده روشنگری من راجع به دروغپردازی‌اش در مورد تلفات کرونا است. در حالی که خشم او ناشی از چیز دیگری است اما به هزار و یک دلیل صلاح نمی‌بیند به آن بپردازد.

من در هفته‌ی گذشته در مقاله‌ی «سرگذشت مادر عالمه و فرار مسعود رجوی از عراق»، توضیح دادم که او ۲ روز قبل از سقوط بغداد در فروردین ۱۳۸۲ شبانه همراه با محافظانش به اردن گریخت و جان خود را نجات داد و یک بار دیگر نیروهایش را همچون ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ در دهان گرگ تنها باقی گذاشت.

https://news.gooya.com/2020/03/post-36638.php

در همان مقاله اشاره کردم که او با کارگزاری همسرش مریم رجوی در حرمسرای خود، زنان عضو شورای رهبری را وادار می‌کرد ضمن رقصیدن با آهنگ خواننده پاپ «امید» و درآوردن لباس‌هایشان بخوانند:

«امشب مي‌خوام مست بشم عاشق يک دست بشم

بدون تو نيست بودم امشب مي خوام هست بشم

يه جون نا قابلي هست بذار فداي تو بشه

بيفته زير قدمات تاخاک پاي تو بشه

امشب تو اين سينه دلي خوشا بر احوال دارم

امشب پروبال دارم شور دارم حال دارم»

https://www.youtube.com/

رجوی این مراسم مشمئزکننده را «رقص رهایی»‌ می‌نامید. زنان عضو شورای رهبری این فرقه بعد از خواندن خطبه عقدشان توسط مریم رجوی، مجبور بودند با مسعود رجوی همخوابگی کنند وگرنه به سرنوشت تلخ مینو فتحعلی دچار می‌شدند و جانشان را از دست می‌دادند.

https://news.gooya.com/2020/03/post-36638.php

هفته گذشته در تلویزیون «میهن تی وی» توضیح دادم چگونه رجوی تنها پسرش را که خواستار جدایی از فرقه منحوس او بود، به خیانت متهم کرد و طردش نمود. و تشریح کردم چگونه رجوی مجبور شد برای ساکت کردن و بازداشتن فرزندش از شکایت در مراجع حقوقی فرانسه ماهی ۴ هزار یورو از پول‌های هنگفتی که شیوخ عرب در اختیارش می‌گذارند باج دهد. (از سه ساعت و ۳۴ دقیقه به بعد)

https://www.youtube.com

مسعود رجوی از خشم به خود می‌پیچد اما جرأت نمی‌کند به موضوعات فوق بپردازد. باز کردن آن‌ها برایش گران تمام می‌شود؛ به همین دلیل دنبال بهانه‌‌ای می‌گردد که با طرح اتهامات رذیلانه پاسخ روشنگری‌های فوق را بدهد. وگرنه کیست که نداند رجوی است که نزدیک به ۴ دهه نان «مزدوری»‌ خورده است و نه من و امثال من.

فیلم درخواست کمک مالی و ... او از مسئول سرویس امنیتی عراق موجود است. فیلم دریافت کمک مالی عوامل او از مقامات امنیتی عراق نیز انتشار یافته است. او بود که مجلس خبرگان رهبری که مجمع جانیان است نامه نوشت و خود را «حقیر» ‌خواند و نه من. او بود که به خامنه‌ای و رفسنجانی نامه می‌نوشت. و این من بودم که یقه‌ی او را گرفته و نگاه ایدئولوژیک پشت این اقدام خائنانه را افشا کردم.

http://pezhvakeiran.com/maghaleh-76533.html

جدا از کتاب‌های «گزارش ۹۲» و «گزارش ۹۳» که لرزه بر اندام تشکیلات پوشالی او انداخت، سه دهه فرار او از جانبازی را تشریح کردم

http://pezhvakeiran.com/maghaleh-65911.html

هرچند امروز این فرار ۴ دهه شده است.

پیش از آن که زندان جدید در اروپا بسازد و آن را «اشرف ۳» بنامد توطئه‌اش را با سند و مدرک افشا کردم

https://news.gooya.com/2017/12/post-9809.php

رجوی هنوز از این که قادر شدم، حمید نوری یکی از عاملان کشتار ۶۷ را در سوئد به دام بیاندازم از خشم به خود می‌پیچد. واکنش او از سر لاعلاجی و استیصال است و قابل فهم.

گوشه‌ای از خشم او را در مقاله‌ی «همکاری مسعود رجوی و دستگاه امنیتی رژیم علیه پرونده حمید نوری عامل کشتار ۶۷» تشریح کردم.

http://pezhvakeiran.com/maghaleh-99157.html

«ارتجاع مغلوب» که رجوی «ولی‌فقیه» آن است تفاوتی با «ارتجاع غالب» که خامنه‌ای ولی فقیه و مقام عظمای آن است ندارد. هر دو متکی به اسلام سیاسی و شیعه‌ هستند. یکی در قدرت است و دیگری در آرزوی محال رسیدن به قدرت. یکی برای حفظ قدرت هرکاری می‌کند و دیگری برای رسیدن به قدرت هیچ پرنسیب و خط‌ قرمزی را رعایت نمی‌کند.

رجوی در تهمت زدن به مخالفانش که در دشمنی‌شان با رژیم و باندهای آن تردیدی نیست اصل اسلامی و شیعی «تهمت زدن به اهل بدعت» را دنبال می‌کند. رجوی که ارتجاعی‌ترین دیدگاه‌های شیعی را نمایندگی می‌کند به حدیثی از کتاب کافی از منابع اصلی شیعه استناد می‌کند. پیامبر اسلام در این حدیث می‌گوید:‌

«إذا رأیتم أهل الریب و البدع من بعدی فأظهروا البرائة منهم و أکثروا من سبهم و القول فیهم و الوقیعة و باهتوهم کیلا یطمعوا فی الفساد فی الاسلام و یحذرهم الناس و لایتعلموا من بدعهم یکتب الله لکم بذلک الحسنات و یرفع لکم به الدرجات فی الآخرة».

«هرگاه پس از من اهل شک و بدعت را دیدید، بیزاری خود را از آنها آشکار کنید، و به آنها بسیار دشنام دهید، و درباره ی آنها زیاد بدگویی کنید، و عیوبشان را زیاد بگویید، و به آنها تهمت بزنید ( بنا یا آن ها را مبهوت سازید )، تا به فساد در اسلام طمع نکنند و مردم از آنها بر حذر شوند و از بدعت های آنان ( چیزی ) نیاموزند. خداوند در برابر این کارهایتان برای شما حسنات می نویسد و درجاتتان را در آخرت بالا خواهد برد.»

پیروان خامنه‌ای با استناد به همین حدیث انتشار هر دروغی را علیه آیت‌الله منتظری و مخالفان و رقبای خامنه‌ای جایز می‌دانند.

ایرج مصداقی ۳۱ مارس ۲۰۲۰

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پانویس:

اسامی قربانیان کرونا در شهر بادرود و حومه بر اساس آماری که من دریافت کردم:

۱-حمیده فیروزپور۲-احترام قربیان ۳-معصومه فیروزی‌زاده ۴- شیرعلی چراغی ۵-احمد جهانپور۶-عبدالرحیم احمدی۷-محمد اکبریان۸-علی حاجی‌زاده۹-سبزعلی اسماعیلیان ۱۰-معصومه چوپانی ۱۱-بتول امیدی ۱۲-لیلا صادقیان ۱۳-رقیه فیروزپور۱۴- علی باقری ۱۵-عباس محمدی ۱۶-عذرا یوسفیان‌فمی ۱۷-ربابه صدیقی ۱۸-عباس سپهری ۱۹-مریم حسین‌زاده۲۰-محسن برهمند۲۱-بتول پورزاد ۲۲-رحمت‌اله شاهرخی۲۳- ربابه مهدی‌بادی ۲۴-رمضانعلی رمضانی‌خالدی ۲۵-روح‌الله قنبریان ۲۶-مسلم صادقپور۲۷- هاجر خدایاری ۲۸- کبری کاملی ۲۹- حمیرا جهانپور ۳۰- علی رجبی ۳۱- حسین کبیری ۳۲ حسینعلی غلامیان ۳۳- احمد آقا فخری ۳۴- علی رشتی ۳۵- روح‌‌الله دهقانی ۳۶- بشارت میرشاهرخی ۳۷- ربابه چراغی ۳۸- رضا وفایی پور ۳۹- احمد وارسته ۴۰- حسین رمضانیان ۴۱- رضا احسان‌بخش ۴۲- بتول گودرزی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy