Thursday, Apr 2, 2020

صفحه نخست » علی لاریجانی به کرونا مبتلا شد

larijani_040120.jpgروابط عمومی مجلس در اطلاعیه‌ای از ابتلای علی لاریجانی به کرونا خبر داد

در اطلاعیه روابط عمومی مجلس با اعلام ابتلای علی لاریجانی رئیس مجلس به کرونا آمده است:

در پی تماس‌های برخی نمایندگان و همکاران در مجلس شورای اسلامی که جویای حال دکتر لاریجانی، ریاست مجلس شدند، به آگاهی می‌رساند حسب اطلاع واصله از حوزه ریاست مجلس، به دنبال بروز برخی علائم ، از ایشان آزمایش کرونا به عمل آمد و با توجه به نتیجه مثبت آن وی در حال حاضر در قرنطینه و تحت درمان است.


به گزارش بی بی سی تست مثبت کرونای آقای لاریجانی در حالی اعلام شده که محمدعلی وکیلی، عصو هیات رئیسه مجلس ایران پیشتر گفت جلسه علنی سه شنبه هفته آینده مجلس، "حضوری" خواهد بود.

به گزارش سایت "خانه ملت" او گفت که با وجود تلاش هیات رئیسه برای برگزاری جلسا‌ت صحن، ستاد مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت با برگزاری آن مخالفت کرد که هیات رئیسه مجلس به احترام به این تصمیم جلسات علنی و حضوری را برگزار نکرد.

محمدعلی وکیلی همچنین درباره برگزاری جلسات آنلاین مجلس گفت: "در چند مرحله اقدام به برگزاری جلسات با فناوری دیجیتالی دوسویه شد، اما برخی نمایندگان به هر دلیل آنلاین نشدند و در جلسه دیجیتالی دوسویه که برگزار شد، نصاب حاصل نشد."

او گفت که با توجه به نظر و تصمیم هیئت رییسه تصمیم گرفته شد که هفته آینده دو روز صحن علنی مجلس برگزار شود.

از زمان اعلام رسمی شیوع کرونا در اواخر بهمن ماه در ایران، شماری از مقام‌ها و چهره‌های سیاسی اعلام کرده‌اند که به ویروس کرونا و بیماری "کووید ۱۹" مبتلا شده‌اند.

محمود صادقی، مجتبی ذوالنوری از نمایندگان دوره دهم مجلس، ایرج حریرچی، معاون وزارت بهداشت، معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور از جمله مقامات ایرانی هستند که به کرونا مبتلا شدند و بهبود یافتند.

در این بین تعدادی هم جان خود را براثر ابتلا به این ویروس از دست داده اند.

فاطمه رهبر، نماینده پیشین مجلس و رئیس سابق سازمان بهزیستی، حسین شیخ الاسلام، از دانشجویان اشغال کننده سفارت آمریکا و سفیر ایران در لبنان و سوریه، ناصر شعبانی از فرماندهان ارشد و معاون سابق قرارگاه ثارالله تهران و احمد تویسرکانی، مشاوررئیس قوه قضاییه از جمله مقاماتی بودند که به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy