Friday, Apr 10, 2020

صفحه نخست » لاتاری مرگ؛ استراتژی نظام برای مقابله با کرونا کشتن ۲ میلیون ایرانی!

mashrooteh_041020.jpgسایت مشروطه - بنا بر خبری که منابع مطلع روز پنجشنبه ۲۱ فروردین‌ماه در اختیار ایران اینترنشنال قرار دادند روحانی در این جلسه که برای تصمیم‌گیری درباره وضعیت کشور در بحران کرونا تشکیل شده بود، گفته است:

«اگر بین دو تا دو و نیم میلیون نفر جان خود را به علت ابتلا به کرونا از دست بدهند، ما به خاطر وضعیت اقتصادی و معیشت مردم نمی‌توانیم کشور را تعطیل کنیم.»

بر اساس این اطلاعات، رییس‌جمهوری ایران ضمن مخالفت مجدد با ادامه تعطیلی اصناف و مشاغل در این کشور اضافه کرد: «اگر مشاغل و اصناف را تعطیل کنیم، چند وقت دیگر با اعتراضات خیابانی ۳۰ میلیون گرسنه روبه‌رو خواهیم شد.»

فارغ از اینکه آیا حرفهای منتسب به روحانی حقیقت است یا خیر ، با توجه به عملکرد تهوع آور خامنه ای و روحانی و کل نظام در برابر شیوع کرونا، صحت این خبر اینترنشنال را میشود به راحتی راستی آزمایی کرد.

👈مطالب بیشتر در سایت مشروطه

همانطور که میدانید اولین موردهای رسمی کرونا در ایران در اواخر آذرماه و اوایل دی ماه کشف شد اما نظام به خاطر برگزاری راهپیمایی ننگین ۲۲ بهمن و سیرک انتصابات طویله شورای اسلامی ، ورود ویروس چینی به ایران را پنهان کرد تا شهر قم که میزبان طلاب چینی مفت خور بود، کانون شیوع کرونا در ایران شود.

پس از شیوع کرونا در قم، مسئولان نظام که میدیدند کرونا مسئول و مردم نمیشناسد و همه را از بین میبرد، حرم های بی معجزه معصومه در قم و رضا فراخ انگوری در مشهد را تعطیل کردند، اما چه تعطیل کردنی؟ عده ای ضریح لیس و مغز در رفته ذوب شده در ولایت فورا تجمع کردند و این تجمع ها هم شد عامل دیگری برای شیوع کرونا. در کنار اینها برگزاری مراسم ختم برای یکی از سرداران سقط شده سپاه را هم در کنار باز گذاشتن عمدی جاده ها برای سفرهای نوروزی مردم بگذارید تا مطمئن شوید که نظام عامدانه کرونا را در ایران شیوع داد تا هم اذهان عمومی از مسائلی چو کشتار آبان ماه و ساقط شدن عمدی هواپیمای اوکراینی و مرگ بی پاسخ سلیمانی و در کل ۴۱ سال ناکارآمدی نظام منحرف شود و هم ایران با دادن بیشترین کشته در کمترین مدت، زودتر از همه کشورهای جهان ایمن شود!

تعطیلی این چند هفته هم تنها برای این بود که داروهای ژاپنی به دست مسئولان نظام برسد تا در این همه گیری مهندسی شده مسئولان کمترین تلفات را داشته باشند. همانطور که میدانیم دکتر ولایتی مشاور رهبری هم بنا به ادعای عده ای از پزشکان نظام پزشکی با همان داروی ژاپنی درمان شده است.

سخنان منتسب به روحانی نشان میدهد که نظام دارد خودش را برای کشتار میلیونی مردم آماده میکند. اخبار غیر رسمی مبنی بر سفارش ۲ میلیون کیسه سیاه مخصوص حمل مردگان کرونا زده از چین، با عددی که روحانی برای تعداد قربانیان احتمالی کرونا در صورت شکستن همین قرنطینه نمایشی گفته است، کاملا همخوانی دارد. اکنون با این وضعیتی که نظام برای مردم رقم زده است، باید پرسید این ۲ میلیون نفر چه کسانی هستند!؟

همانطور که میدانیم «ژن های خوک» جملگی در بلاد کفر مشغول به زندگی و درس خواندن هستند_ از نتیجه خمینی جنایتکار بگیرید تا فرزند محمد خاتمی_ پس میماند پدران و‌مادران بی شرمشان که آنها هم در باستی هیلزهای پیدا و پنهان خودشان را پنهان کرده اند. از کیش و قشم هم خبر آمده است که عده بسیاری از انگل های عمامه به سر (طلاب )در این شهرها و همچنین جزیره خارک مستقر شده اند و در آخر میماند نیروهای سرکوبگر، که آنها هم با حقوق اضافی و‌ پشتیبانی دارویی بی نظیر همچنان مشغول به سرکوب مردم هستند و همانطور که شاهد بودید در شورش اخیر زندانیان نیز بنا به گزارش عفو بین الملل ۳۶ زندانی را به قتل رساندند.

اگر گروه های بالا را از جمعیت کل ایران حذف کنید، تنها مردم عادی باقی میماند. آنها که با دسته غارتگران و رانت خواران پیوند خانوادگی دارند، با ماسک و تست و آزمایش های خانگی در قصرهای خود مشغول به عیاشی و به قولی «قرنطینه پارتی»هستند. آنهایی هم که تاجر و دکتر و مهندس و ... هستند و دستشان به دهانشان میرسد، انواع و اقسام قرص های ایدز و مالاریا را از ناصر خسرو تهیه کرده اند و منتظرند ببینند کی این همه گیری به پایان میرسد تا با پا گذاشتن بر جنازه آن ۲ میلیون نفر ، به زندگی عادی خویش برگردند. آنچه گفته شد دورنمای ۱۰ تا ۱۵ میلیون ایرانی است که بالای خط فقر هستند و کمترین میزان کشته شدگان کرونا مربوط به این گروه خواهد بود؛ اما، اما وضعیت برای ۸۰ درصد جمعیت ایران چگونه است؟ وضعیت کارگر و کارمند و بقال و دست فروش و سرباز وظیفه و بازنشسته چگونه است؟

قشر زیر خط فقر که اگر یک ماه سر کار نرود از گشنگی میمیرد، چه پشتوانه ای دارد!؟ بلی، ۲ میلیونی که روحانی به سادگی از مرگشان صحبت میکند، متعلق به قشر ضعیف جامعه هستند. همان بازنشستگان و کارمندان و کارگران ساده دلی که ۴۱ سال پیش فریب خمینی و وعده های مثلث ننگین «بیق» را خوردند، امروز باید شقیقه خویش را جلوی رولت روسی نظام قرار دهند و چشمهایشان را ببندند. همان کارگرانی که امروز سقف حقوقشان کمتر از ۲ میلیون تعیین شد، همانها بیشترین کشته را از آن ۲ میلیون خواهند داد.

دیگر نمیشود عافیت طلبی کرد و این «راز بقا» در جهنم جمهوری اسلامی را ادامه داد. این بردگی نامش زندگی نیست که اکثریت مردم دارند در این حکومت تجربه میکنند. ما نمیتوانیم بیش از این ساکت بمانیم و در خانه هایمان توسط حکومت و با بهانه ای به نام «کرونا» به قتل برسیم.

حکومت هیچ برنامه ای برای زنده ماندن مردم ندارد. نهایت اقدامی را که حکومت انجام میدهد این است که به خانواده های جان باختگان کرونا قبر مجانی دسته جمعی میدهد، آن هم به شرطی که در گواهی فوت نام «کرونا» ثبت نشود. بسیاری از خانواده های فقیر هم همانند همان خانواده هایی که در کشتار آبان ماه حکومت با وعده و وعید ساکتشان کرد، ساکت میشوند و همین رفتار رذیلانه باعث میشود که هیچکس نداند تا کنون چه تعداد از بین رفته اند!

اگر دقت کرده باشید در روزهای اولی که کرونا شیوع پیدا کرده بود، آهنگ جان باختن مسئولان نظام تند بود اما پس از وارد شدن داروی ژاپنی، تقریبا خبر آنچنانی از مرگ مسئولان نیست.

بی شک جمهوری اشغالگر اسلامی از آنجا که جان مردم ایران برایش پشیزی ارزش ندارد، اولین کشوری خواهد بود که کرونا را شکست خواهد داد؛ البته با ۲ میلیون کشته!

۲ میلیونی که اکثریتشان متعلق به قشر بازنشسته هستند، با مرگشان میلیاردها تومان صرفه جویی در بودجه بازنشستگی و درمانی کشور برای دولت به ارمغان خواهند آورد. پس از مرگ این افراد در ایران پسا کرونایی که فقط قوی ها زنده مانده اند، مسئولان با تهدید کرونایی کردن جهان، مشغول باجگیری خواهند شد و همانطور که دیدید روحانی ها و آشناها برای چنین روزی و رفع تحریم ها برنامه ریزی ها کرده اند و نقشه ها کشیده اند! نقشه هایی که جوهرش خون ملت است اما به خیال خودشان عاقبت خوشی برای نظام خواهد داشت و‌چند صباحی بیشتر بر تخت خلافت و سفره غارت خواهند نشست!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy