Wednesday, Apr 15, 2020

صفحه نخست » محمود شهریاری مجری سابق صدا و سیما به جرم نشر اخبار دروغ درباره کرونا بازداشت شد

shahriari.jpgخبر فوری ـ محمود شهریاری مجری سابق صدا و سیما به جرم جعل اخبار دروغ کرونایی بازداشت شد.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در چین و سایر کشورها، دولت‎ها و مردم همواره درگیر انتشار اخبار جعلی در مورد بیماری کووید ۱۹ بوده‌اند. جاعلان اخبار کرونا با انتشار ادعاهای دروغ در فضای مجازی درصدد تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن آرامش اجتماعی هستند که همین مورد دولت‌ها را به صرافت برای مبارزه با جاعلین انداخته است.

در همین خصوص یکی از بزرگترین افرادی که به انتشار شایعات و دروغ در فضای مجازی ایرانی می‌پرداخت محمود شهریاری مجری سابق تلویزیون بود که بنابر اخبار رسیده به ادمین کانال میزان پلاس وی صبح امروز بازداشت شده است.

وی بارها در زمان بندی‌های مختلف از مردم را تحریک می‌کرد و از آن‌ها می‌خواست به دلیل قرنطینه و بسته شدن همه چیز حتی نانوایی‌ها برای خرید اجناس ضروری به خیابان‌ها بیایند.

محمود شهریاری متولد ۱۳۳۷ درشهرستان بیجار، استان کردستان است. او سابقهٔ مجری‌گری در چند برنامهٔ تلویزیونی از جمله در شبکه تهران صدا و سیما را به‌همراه کاظم احمدزاده دارد. وی همچنین برنامهٔ زنده‌رود شبکه اصفهان را نیز اجرا کرده‌است. از دیگر کارهای او به بازیگری در سریال مرد دوهزارچهره به‌عنوان افتخاری و کار در رادیو می‌توان اشاره کرد. او در برنامهٔ تلویزیونی «فتیله جمعه تعطیله» شبکه دو به‌عنوان مجری مشغول فعالیت بوده‌است.

***

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: «بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد که اخبار منتشر شده در خصوص بازداشت محمود شهریاری صحت دارد.

شهریاری روز گذشته با حکم قضایی بازداشت شده است.

علت بازداشت وی انتشار اخبار کذب در پیرامون موضوع شیوع ویروس کرونا عنوان شده است.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy