Sunday, Apr 19, 2020

صفحه نخست » توهین دستیار رشیدپور به "امام خمینی"

1E7D8DB2-8832-4F6C-BAEA-B936774EC889.pngفرارو

در روز‌های اخیر حاشیه تازه‌ای برای رشیدپور و حالا خورشید ایجاد شد. ماجرا از آنجا آغاز شد که مطالبی علیه نظام و توهین آمیز نسبت به بنیانگذار انقلاب اسلامی در شبکه‌هایی اجتماعی منتسب به اردوان رحیمی دستیار تهیه حالا خورشید و از نزدیکترین همکاران رضارشیدپور منتشر شد.

انتشار این مطالب بازتاب وسیعی یافت و اعتراض‌هایی برانگیخت که چرا دستیار رشیدپور به خمینی توهین کرده است.

پس از این اتفاق قائم مقام شبکه سه سیما در واکنش گفت: "حضور فرد هتاک در شبکه‌سه غیرقابل قبول است و ما نیز حضور وی را در کلیه برنامه‌های شبکه ممنوع کرده و به تهیه کنندگان شبکه نیز تذکر داده ایم که با دقت و حساسیت بیشتری در این موارد عمل کنند."

یزدی افزود: «امام و رهبری نه خط قرمز قانونی یا عرفی، بلکه مهمترین مؤلفه‌های اعتقادی مدیران شبکه سه است و طبعا شبکه، خود یکی از مدعیان و پیگیری کنندگان موضوع بوده و خواهد بود.»

در همین رابطه رضا رشیدپور نیز پستی اینستاگرامی منتشر و تاکید کرد: «اگر محرز شود که کسی گفتار یا کرداری خارج از شئون و هتاکانه انجام داده، برخورد قاطع می‌شود. من هم اگر یقین بدانم که کسی از گروهمان چنین کرده، قطعا همکاری‌ام را پایان می‌دهم.»

بعد از حواشی ایجاد شده پیرامون پست هنجارشکنانه اردوان رحیمی او با انتشار مطلبی اعلام کرد که اکانتی که به نام وی این مطالب جنجالی را منتشر کرده در اختیار وی نبوده و او ضمن عذرخواهی اعلام کرد که کاملا معتقد به مبانی نظام، امام و رهبری بوده همواره در جهت اعتلای نام ایران گام برداشته است.

این ماجرا از سوی برخی کاربران به گونه‌ای دیگر تحلیل شده است. علی علیزاده از علی فروغی مدیر جوان شبکه سه خواسته است به موضوع اصلی یعنی شفافیت دریافتی‌های رضا رشیدپور بپردازد.

او در پستی اینستاگرامی نوشت: "آقای علی فروغی. دستمزد رضا رشیدپور چقدر است؟ اسناد را کی منتشر میکنید؟ و چرا بعد از لگدی که رشیدپور به نظام در دیماه زد دستمزد او را چند برابر کردید و به جای تنبیه به او پاداش دادید؟»

وحید اشتری از فعالان عدالتخواه نیز در توئیتی به ماجرای اردوان رحیمی اشاره کرد و نوشت: «بحث این بود که اعداد و ارقام سریال‌ها و برنامه‌های صدا و سیما باید اعلام شود. نه تنها درآمد تهیه کننده‌ها و سلبریتی‌ها که حتی حقوق مدیران رده یک و دو سازمان هم باید روی یک سامانه شفاف به اطلاع عموم برسد. یکهو خیلی حرفه‌ای مدیران صدا و سیما مثل مرغ‌دار‌ها جوجه‌کُشی راه انداختند.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy