Sunday, May 3, 2020

صفحه نخست » محکومیت بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون به تحمل ۵۰ ضربه شلاق

rahnama_050220.jpgتسنیم - در پی شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما مبنی بر نشر اکاذیب، توهین و هتک حرمت، بهاره رهنما به تحمل ۵۰‌ ضربه شلاق محکوم شد.

حدود دو سال پیش بهاره رهنما در فضای مجازی (اینستاگرام) اقدام به بیان مطالبی کذب و همچنین بیان الفاظ رکیک از قبیل (ایشان مزدور چه کسانی بوده- بی ادب-ایشان برای گرفتن مجوز دولا و راست شده و...) علیه سیروان خسروی انجام داد که بعد از شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما، حکم دادگاه به نفع سیروان‌خسروی تمام شد و بهاره رهنما به تحمل ۵۰ ضربه شلاق تعزیزی محکوم شد. گفتنی است؛ رای صادره به استناد ماده ۴۴۳ قانون آیین دادرسی کیفری در این مرحله قطعی است.

در اسکرین‌شات‌ها و شواهدی که در سایت باشگاه خبرنگاران جوان از مکالمه دو سال پیش منتسب به بهاره رهنما منتشر شده، این هنرپیشه از سیروان خسروی با عباراتی همچون «ایشان مزدور چه کسانی بوده، بی‌ادب، ایشان برای گرفتن مجوز دولا و راست شده و ...» یاد کرده است

11822768_968.jpg

به گزارش رادیو زمانه مطالب بیشتر در رادیو زمانه</span></a>بهاره رهنما و همسر سابقش پیمان قاسم‌خانی، از جمله ۱۴۰ هنرپیشه ایرانی بودند که با امضای طوماری در مورخ ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، همراه با اصلاح‌طلبان از حسن روحانی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

او پیش از این نیز به دلیل شکایت از یک فعال توئیتری به‌نام نادر فتوره‌چی خبرساز شده بود. فتوره‌چی او و همسر سابقش را متهم کرده بود برای «مطرح شدن» به ‌اجرای چند برنامه از جمله «مقتل خوانی در ماه محرم» در صدا و سیما اقدام کرده‌اند. رهنما پس از محکومیت فتوره‌چی در دادگاه، شکایت خود را پس گرفت. این هنرپیشه همچنین از جمله فعالان ستاد تبلیغاتی میرحسین موسوی کاندیدای ریاست جمهوری در انتخابات سال ۱۳۸۸ بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy