Saturday, May 30, 2020

صفحه نخست » اسکورت عجیب بازیگر ایرانی همزمان با شیوع کرونا

did_053120.jpgالعربیه - یک بازیگر زن ایرانی ویدیویی از خود در صفحه شخصی اینستاگرامش منتتشر کرد که اسکورت عجیب او را هنگام حضور در شهر مشهد برای انجام فیلمبرداری نشان می‌دهد. او دلیل این اسکورت سنگین را جلوگیری از ازدحام مردم در صحنه فیلمبرداری همزمان با شیوع کرونا، عنوان کرد.

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون ایران، ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که اسکورت عجیب این بازیگر را توسط تیمی که او آنها را «گروه تشریفات» خواند، نشان می‌دهد.

خانم بازیگر، دلیل حضور این تیم موتورسوار که یادآور تیم‌های حفاظتی شخصیت‌های سیاسی مهم است را جلوگیری از ایجاد ازدحام مردم بر سر صحنه فیلمبرداری همزمان با شیوع کرونا عنوان کرد.

به گفته او اگر این محافظان حضور نداشتند کار فیلمبرداری در شهر مشهد به دلیل حضور مردم مختل می‌شد.

بختیاری پیش از این نیز بارها حاشیه‌ساز شده بود. آخرین مورد آن تبلیغ یک نوع شربت توسط او برای پیشگیری از ابتلا به کرونا بود که با انتقاد‌های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی همراه شد.

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

کاربران این اقدام را «غیراخلاقی» توصیف کردند و از اینکه خانم بازیگر حاضر شده در ازای دریافت پول، چنین تبلیغی کند بدون اینکه توجه کند ممکن است چه خطری برای سلامتی و جان مردم ایجاد شود، او را مورد انتقاد قرار دادند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy