Tuesday, Jun 30, 2020

صفحه نخست » در ارتباط با قرارداد ۲۴ ساله حکومت اسلامی و چین: نگذاریم ایران را بفروشند و ایرانی را به بردگی بکشانند

petro.jpgهموطنان عزیز و گرامی

در هفته‌ای که گذشت، پیش نویس «قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین» به تصویب رییس جمهور حکومت اسلامی و هیات دولت او رسید. و محمد جواد ظریف مامور مذاکره با چین، و نهایی کردن این برنامه شد. همزمان، محمود احمدی نژاد رییس جمهور پیشین اعلام کرد که: «پیش نویس این قرارداد، پنهانی و دور از چشم ملت ایران تهیه شده، و مفاد آن خلاف منافع ملت و کشور است».

گفته‌های احمدی نژاد، که خود یکی از ارکان این رژیم بوده است، (و اکنون به دلایلی ناروشن مقابل بخشی از رژیم ایستاده و دهان به راستگویی گشوده) نشان می‌دهد که شایعه‌ی «قرارداد ۲۵ ساله‌ی پنهانی بین حکومت اسلامی و دولت چین» که مدتهاست سبب نگرانی‌های شدید برخی از کارشناسان اقتصادی، و بسیاری از مردمان آگاه و دلسوز ایران شده، یک واقعیت است. واقعیتی که امروز نیز سخنگوی وزارت خارجه رژیم اسلامی به ناچار آن را تایید کرده است؛ با این توضیح شرم آور که: «سند همکاری‌های جامع و راهبردی بیست و پنج ساله ایران و چین افتخارآمیز و به نفع روابط راهبردی دو کشور است»

در عین حال اکنون روشن است که ادعای نشریه انگلیسی پترولیوم اکونومیست (سوم سپتامبر ۲۰۱۹) نیز، در مورد این قرارداد و پس از سفر ظریف به چین کاملا درست بوده است.

پترولیوم در آن زمان نوشت: «موضوع این قرارداد ۲۵ ساله فروش و کنترل «بخش‌های انرژی، نفت و گاز و زیرساخت‌های حمل و نقل و جاده ها» به کشور چین در مقابل ۴۰۰ میلیارد دلار می‌باشد. در سند پیش نویس قید شده است که نفت و گاز ایران به طور توافقی از قبل به چین فروخته می‌شود اما چین می‌تواند پول محصولات خریداری شده را با دو سال تاخیر پرداخت کند».

مسئولین حکومت اسلامی حاکم بر ایران سال هاست که علاوه بر بی توجهی‌های عمدی و ویرانگری‌های گسترده در حوزه‌ی میراث‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی غیرمذهبی ایران، بخش هایی از ثروت‌های فیزیکی و غیرفیزیکی ایرانیان را «سخاوتمندانه» به حکومت هایی بخشیده‌اند که مدافع عملیات انسان ستیزانه و ضد ایرانی این رژیم هستند. همچنین حکومت اسلامی درسه دهه گذشته چندین قرار داد مخفیانه با کشورهای مختلف امضا کرده که هر کدام از آن‌ها نه تنها ایران امروز را فقیرتر و عقب مانده تر از اکنون می‌سازد، بلکه ایران فردا و نسل آینده را نیزدر وضعیتی خطرناک و متزلزل قرار خواهد داد.

هموطنان گرامی، شما در هر کجای ایران و جهان که باشید، مالکین واقعی ایران و همه‌ی ثروت‌های آن هستید. از نظر قوانین بین المللی هیچ حکومتی نمی‌تواند که بدون اطلاع و موافقت کامل شهروندان ذره‌ای از اموال آن‌ها را به دیگران ببخشد، بفروشد و یا حیف و میل کند.

قرارداد اخیر حکومت اسلامی اگر به مرحله نهایی برسد، درواقع حکم فروش ایران و بردگی ایرانیان را دارد. ایرانیان نه تنها مثل همیشه هیچ بهره‌ای از دلارهایی که به دست حکومت اسلامی می‌رسد نخواهند برد، بلکه برای بیست و پنج سال باید حضور اربابان و اشغالگران تازه‌ای را، در کنار اشغالگران کنونی در سرزمین‌شان تحمل کنند.

هموطنان عزیز و گرامی ممکن است اعتراض شما مثل همیشه اثری در تصمیم گیری‌های این حکومت دیکتاتوری و غیرقانونی نداشته باشد اما سکوت شما، و به ویژه افراد و گروه هایی که خود را اپوزیسیون حکومت اسلامی حاکم بر ایران می‌دانند، می‌تواند نوعی موافقت و یا بی توجهی نسبت به این خرید و فروش غیر انسانی و ضد ملی به حساب آید.

صدای اعتراض شما، به هر شکلی که باشد، نشانه‌ی مخالفت شما با فروش ثروت‌های ملی ایرانیان است. اجازه ندهید که حکومت اسلامی آزادی کشِ و مردم ستیز، به نام شما هموطنان‌تان را به بردگی بیگانگان بکشاند.

با مهر
شکوه میرزادگی
از سوی بنیاد میراث پاسارگاد
۲۹ جون ۲۰۲۰



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy