Tuesday, Jun 30, 2020

صفحه نخست » ۱۹ کشته در انفجار شمال تهران

fire_062820.jpgاخبار تکمیلی:

سایت‌های خبری ایران گزارش داده‌اند انفجار مهیبی که شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیرماه در مرکز درمانی سینا اطهری تهران به‌وقوع پیوست که دست‌کم ۱۹ کشته برجای گذاشته است.

به گزارش ایسنا، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفته است، در حال حاضر ١٩ نفر از داخل ساختمان به غیر از نجات‌یافتگان خارج شدند که فوت ١۹ نفر از آنها متأسفانه تایید شده است. نظر نهایی توسط عوامل اورژانس اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرده است، محل آتش‌سوزی یک ساختمان پنج طبقه بوده و در طبقه منفی دو، صدای انفجار شدید که ظاهراً ناشی از انفجار سیلندر بود، به گوش رسیده است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، آتش خاموش شده و کارشناسان در حال رسیدگی به علت حادثه هستند.

پیشتر مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور، هم به خبرگزاری مهر گفته که «۲۵ نفر در زمان حضور حادثه در محل حضور داشتند که ۱۳ نفر شامل ۱۰ خانم و سه آقا فوت کردند».

علت آتش سوزی کلینیک سینا در حال بررسی است

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دقایق اولیه حادثه با حضور در محل حادثه بیمارستان سینا گفت: توسط کارشناسان آتش نشانی و کارآگاهان پلیس علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

به گزارش پلیس تهران بزرگ؛ سردار حمید هداوند در این باره اظهار داشت:به محض وقوع حادثه عوامل پلیس راهور و پلیس پیشگیری و یگان امداد در محل حضور یافته و اقدامات لازم را در حوزه های ترافیکی، انتظامی بعمل آوردند.



وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آتش اطفا و اوضاع تحت کنترل است، گفت: در بررسی های اولیه علت وقوع حادثه را نشت گاز و اتصالی کابل برق اعلام نموه اند که اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همشهریان محترم اخبار را طریق رسانه های رسمی و معتبر پیگیری نمایند، افزود: اکیدا توصیه می شود مردم از حضور در محل حادثه خودداری تا یگان های امدادی سریعتر و بهتر بتوانند ماموریت خود را انجام دهند.

حادثه آتش‌سوزی کلینیک سینا اطهر در شمال پایتخت پس از حدود ۲ ساعت مهار شد و اما گروهی از آتش نشانان، ماموران اورژانس و امدادگران هلال احمر همزمان با خاموش کردن آتش وارد طبقات و ساختمان های اطراف شده اند و تعدادی از افرادی که در محل در شرایط نا ایمن قرار داشتند را نجات دادند.

عملیات تخلیه دود و همچنین جست و جوی آتش نشانان همچنان ادامه دارد و پس از پایان عملیات جزییات آن اعلام می شود.

تصاویری که خبرگزاری‌های جمهوری اسلامی و همچنین در فضای مجازی منتشر شده خبر از انفجاری در محدوده تجریش در شمال تهران می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا در توضیح این انفجار در شمال تهران نوشت: « در اثر این انفجار که در حال حاضر منشأ نامشخصی دارد، در منطقه تجریش دودی به هوا بلند شده است.»

یک کاربر توییتر نوشت: «صدای انفجار بزرگی از بیمارستان سینا اطهر در محدوده خیابان شریعتی نرسیده به تجریش به گوش رسید و الان هم این بیمارستان داره توی آتیش می‌سوزه در حالی که مردم محلی می‌گن بیمار توی بیمارستان هست.»

000.jpg00.jpg01.jpg02.jpg03.jpg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy