Wednesday, Jul 1, 2020

صفحه نخست » یک پلیس ایرانی در آمریکا تیر خورد

کولاک نیوز - یکی از دو پلیسی که دیروز در تالسا اوکلاهاما تیر خوردند ایرانی تبار است. دومی دیروز فوت کرد و حال آرش زرکشان ٢۶ ساله هم که به سرش شلیک شده وخیم گزارش شده است.

666669.jpg

در گزارش رسانه های آمریکایی آمده است: کریگ جانسون و افسر تازه کار ، اوراس زرکشان - در شرایط بحرانی باقی مانده و "برای زندگی خود می جنگیدند." یکی از درجه داران اداره پلیس این ناحیه گفته است: زرکشان پس از فارغ التحصیلی در آکادمی پلیس در بهار، کمتر از شش هفته در گشت بوده است.

222333.png

دیوید آنتونی وار ؛ ضارب

شرح حادثه
دیوید آنتونی وار کسی است که تیر اندازی را به دو افسر پلیس از جمله آرش زرکشان انجام داده است. مطابق اسناد دادگاه، افسر آرش زرکشان پس از دیدن اتومبیلش با برچسب کاغذی که منقضی شده بود، داوود آنتونی ورا را به بیرون کشید. زرکشان به وار گفت که از ماشین خارج شود زیرا قرار است بازجویی شود اما وار امتناع می کند.

پلیس می گوید که در این هنگام آنتونی وار روی افسر جانسون اسپری فلفل می پاشد. در این هنگام وار با اسلحه ای که زیر صندلی خود داشت و سه بار به طرف دو افسر شلیک کرد. در این هنگام افسر جانسون از ناحیه سر و بدن مورد اصابت گلوله قرار می گیرد. زرکشان نیز در ناحیه سر و پایین بدن گلوله می خورد. گفته شده آنتونی وار هنگام فرار بازهم به افسر جانسون سه بار دیگر شلیک کرده است.

بعد از حادثه هر دو افسر به بیمارستان منتقل شدند و در شرایط بحرانی قرار دارند. چند ساعت بعد از حادثه افسران پلیس آنتونی وار را در یک خیابان پیدا کرده و بازداشت می کنند. پلیس می گوید شخص دومی به نام متیو هال نیز در این رابطه تحت تعقیب است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy