Sunday, Jul 5, 2020

صفحه نخست » کانیه وست می‌خواهد نامزد ریاست جمهوری آمریکا شود

west_070520.jpgبی بی سی - کانیه وست، رپر سرشناس آمریکایی، اعلام کرده که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری امسال آمریکا، نامزد ورود به کاخ سفید شود.

آقای وست و همسرش کیم کارداشیان، از حامیان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری کنونی بوده‌اند که در انتخابات ۲۰۲۰ هم نامزد جمهوری‌خواهان برای ماندن در کاخ سفید است.

کانیه وست با این کار، به رقابت با مردی می‌پردازد که در گذشته بارها او را ستوده و حمایت کرده است.

در میان کسانی که از تمایل کانیه وست به نامزدی در انتخابات حمایت کرده‌اند، نام دو چهره سرشناس دیده می‌شود؛ همسرش کیم کارداشیان و ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا، که در زیر توییت کانیه وست نوشته: "من کاملاً از تو حمایت می‌کنم."‌

وست که تاکنون ۲۱ بار برنده جایزه معتبر گرمی شده، در گذشته بارها از تمایلش برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا سخن گفته است.

او در سال ۲۰۱۵ در مراسم جوایز موسیقی ام‌تی‌وی اعلام کرد که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری پنج سال بعد (۲۰۲۰) نامزد شود، اما در نوامبر سال پیش در جریان یک مراسم دیگر گفت تصمیمش را به تعویق انداخته و می‌خواهد در سال ۲۰۲۴ نامزد انتخابات شود.

معلوم نیست این بار آیا رسما برای این کار اقدام خواهد کرد یا نه؛ او برای نامزدی در انتخابات آمریکا، باید در کمیسیون فدرال انتخابات ثبت نام کند، اما نامش هنوز در دیتابیس این کمیسیون دیده نمی‌شود.

انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری آمریکا در عمل بین دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی، از حزب جمهوریخواه و جو بایدن نامزد حزب دمکرات خواهد بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy