Wednesday, Jul 29, 2020

صفحه نخست » استفتائیه، گلبانو استرآبادی

tabrizian.jpgحضرت آیت الله تبریزیان دام افاضاته

اطلاعیه‌ی دفترجنابعالی را درباره‌ی بیماری کرونا خواندم و ازکمالات شما و دریای معلومات علمی وطبی‌تان غرق درشگفتی شدم. براساس رهنمودهای داهیانه‌ی حضرتعالی اینجانبه، ناگزیرم به عنوان جزئی از طبقه‌ی نسوان، خاضعانه مسئولیت سرایت کرونا را به مردان بپذیرم و از زن بودن خودم معذرت بخواهم. بدینوسیله جسارتاً به خود جرأت می‌دهم و چند سؤال ناقابل در رابطه با فتوی آن عالیجناب خدمتتان استفسارمی کنم. قبل از طرح این سؤالات اجازه می‌خواهم قسمتی از اطلاعیه‌ی شما را عیناً نقل کنم. شما فرموده‌اید که کرونا "درمردان با انتقال وسرایت ازراه هوا واز شخصی به شخص دیگراصلاً وجود ندارد واین امرمختص بانوان است وصرفاً سرایت از خانمها به آقایان وآن هم درصورت تماس نزدیک محقق می‌شود. "

ازحضور مبارک استدعای عاجزانه دارم کبریتی بی خطر بکشید و نکات تاریک ذیل را روشن بفرمائید:

۱ـ تکلیف طبقه‌ی خواجگان که خنثی متولد می‌شوند، دررابطه با تسری این بیماری مهلک چیست؟ آیا آنان کرونا را سرایت می‌دهند یا نه؟ لطفاً درباره‌ی زنانی که با عمل جراحی مرد شده‌اند وبرعکس نیزاظهارنظربفرمائید.

۲ـ وضعیت زنانی که تمایلات مردانه دارند ومردانی که گرایشات زنانه چگونه است؟ همچنین افرادی مثل خود جنابعالی که گاه این طرف می‌زنند و گاه آنطرف؟

۳ـ این بی شباهت به یک معجزه نیست که پس از صدور فتوای آن حضرت یک جنبش عظیم ضد زن دربین طایفه‌ی نسوان پدید آمده است تا جایی که همه‌ی بانوان از زن بودن خود خجالت می‌کشند. حال اگرفرض کنیم که تمامی زنان ربع مسکون از زن بودن استعفا بدهند، دیگرمادر گیتی وجود ندارد که امثال شما و پیروان‌تان را بزاید. دراین صورت وحشت این کمینه دراین است که نسل آیت الله عظمی تبریزیان وامثالهم برای همیشه ازصحنه‌ی عالم ناسوت گم شود. لطفاً بفرمایید برای این معضل بزرگ عرفی چه راه حل شرعی را پیشنهاد می‌فرمائید؟

و بکَ نسعین

الاحقره والاصغره

گلبانو استرآبادی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy