Friday, Jul 31, 2020

صفحه نخست » بریز و بپاش سپاه برای مردم ونزوئلا، تصاویر افتتاح فروشگاه ایرانی مگاسیس در کاراکاس

venz_072920.jpgگفتنی است، فروشگاه بزرگ ایرانی مگاسیس با وسعت ۶۰۰۰ متر مربع وسعت، ۲۵۰۰ قلم کالای وارد شده از ایران را به مشتریان خود عرضه می‌کند

***

ایران اینترنشنال - روز چهارشنبه اولین فروشگاه ایرانی در آمریکای لاتین، در شهر کاراکاس، پایتخت ونزوئلا، افتتاح شد.

به گزارش وب‌سایت سفارت جمهوری اسلامی در ونزوئلاسفیر جمهوری اسلامی ایران و مدیرعامل اتکا در این مراسم، افتتاح این فروشگاه را اقدامی در جهت «حمایت از ونزوئلا در دوره تشدید تحریم‌ها»خواندند.

megak0.jpgmega1.jpgmega3.jpgبر اساس این گزارش، معاون وزیر خارجه ونزوئلا نیز افتتاح این فروشگاه ایرانی را «نشانه شکست سیاست‌های تحریمی آمریکا» دانست.

اعلام شده که این فروشگاه در شش هزار متر مربع ۲۵۰۰ کالای ایرانی و هزار کالای ونزوئلایی را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

سفارت ایران در ونزوئلا در تیر ماه خبر داده بود که یک کشتی ایرانی مواد غذایی را برای اولین سوپرمارکت ایرانی در ونزوئلا حمل خواهد کرد.

رسانه‌ها اعلام کرده بودند که این فروشگاه شعبه‌ای از فروشگاه‌های اتکا وابسته به نیروهای مسلح ایران است. فروشگاه زنجیره‌ای اتکا، به سرپرستی عیسی رضایی فعالیت می‌کند که خود یک مدیر اجرایی در شرکت‌های متعلق به سپاه پاسداران است.

mega2.jpgروزنامه وال استریت ژورنال پیشتر گزارش داده بود که سپاه پاسداران یک شرکت زنجیره‌ای در ونزوئلا راه‌اندازی کرده است و این شرکت در مظان آن قرار دارد که تحت پوشش تامین و عرضه مواد غذایی، به پولشویی اقدام می‌کند.

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

ایالات متحده آمریکا تحریم‌هایی را علیه هر دو کشور ایران و ونزوئلا وضع کرده است و همین امر سبب شده است تا روابط دیپلماتیک، نظامی و تجاری میان آنها افزایش پیدا کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy