Sunday, Aug 2, 2020

صفحه نخست » در ایالت «ویکتوریا» استرالیا وضعیت فاجعه اعلام شد

05654B97-13B6-4A38-8541-0726F8C1C9D8.jpegمقامات ایالت ویکتوریا در استرالیا به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا، در این ایالت وضعیت بحرانی (فاجعه) اعلام کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «دنیل اندروز» نخست وزیر ایالت ویکتوریا با اعلام شرایط فاجعه (state of disaster) در این ایالت از آغاز محدودیت‌های شدید از ساعت شش بعدزاظهر امروز یکشنبه خبر داد.

دنیل اندروز در جریان کنفرانس خبری روزانه خود گفت: از ساعت شش بعدازظهر امروز یکشنبه شرایط فاجعه در این ایالت برقرار می شود و این علاوه بر شرایط اضطراری است که در حال حاضر وجود دارد. این بدان معنی است که پلیس و دیگر نهادها از قدرت بیشتری برخوردار خواهند بود.

وی تصریح کرد: محدودیت‌های بیشتری برای خروج از خانه اعمال می‌شود و ساکنان ویکتوریا نمی‌توانند از پنج کیلومتری محل سکونت خود دورتر شوند و تنها یک نفر می‌تواند تنها یک بار در روز به خرید برود.

نخست وزیر ایالت ویکتوریا همچنین از اعمال مقررات منع تردد شبانه در ملبورن خبر داد و گفت: از ساعت هشت امشب مقررات منع رفت و آمد اجرایی خواهد شد و این ممنوعیت تا اطلاع ثانوی از ساعت هشت شب آغاز و تا ساعت پنج صبح روز بعد ادامه خواهد داشت. در این فاصله زمانی مردم تنها می‌توانند برای رفت و آمد به محل کار خود و یا دریافت و ارائه خدمات درمانی و مراقبتی از خانه خارج شوند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy