Wednesday, Aug 19, 2020

صفحه نخست » فیلم باورنکردنی از مردی با تجهیزات جنگی در کرج / وزارت اطلاعات فاش کرد + جزییات

rokna19.jpgسربازان گمنام امام زمان اداره کل اطلاعات استان البرز با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، اعضای باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات را شناسایی کردند.

به گزارش رکنا، روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات اعلام کرد، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان البرز با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، اعضای باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات که با سوء استفاده و جعل مکاتبات و عناوین وزارت اطلاعات، نهادهای حاکمیتی، مراجع قضایی و ارگان های نظامی در استان های البرز، تهران، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و کرمان فعالیت داشته اند، شناسایی و از تداوم فعالیت مجرمانه آنها جلوگیری کردند.



روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات افزود: بر اساس اعترافات و مستندات پرونده، اعضای باند مذکور با سوء استفاده و جعل مکاتبات و عناوین وزارت اطلاعات، نهادهای حاکمیتی، مراجع قضایی و ارگان های نظامی، اقدام به قاچاق سلاح و مهمات، مواد مخدر و مشروبات الکلی، ارز، سکه، منسوجات طلا و عتیقه کرده بودند.

ضربه هوشمندانه به باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در استان البرز

به گفته روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، در این عملیات هوشمندانه بیش از 20 نفر از اعضای اصلی باند مذکور با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر و تعداد قابل توجهی سلاح جنگی، کمری، شکاری، مهمات و خودروهایی با پوشش نظامی کشف و ضبط شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات از هموطنان خواست تا با هوشیاری در حین مواجهه با اشخاصی که خود را نیروی امنیتی معرفی می کنند، ضمن درخواست و رویت کارت شناسایی فرد مورد نظر ، از مراجع ذی صلاح نیز درباره صحت و سقم کارت شناسایی افراد مدعی، استعلام کنند.





Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy