Wednesday, Sep 9, 2020

صفحه نخست » در آلمان عشرتکده‌ها دوباره باز می‌شوند

dw.jpg دویچه وله - ارائه خدمات جنسی از رشته‌هایی بود که کرونا آن را تعطیل کرد و به کسب و کار هزاران نفر آسیب زد. این مراکز به زودی در هفت ایالت آلمان دوباره شروع به کار می‌کنند؛ البته با رعایت مقررات کرونایی.

هفت ایالت‌ شمالی آلمان شامل؛ شلزویگ هلشتاین، هامبورگ، نیدرزاکسن، برمن و مکلنبورگ - فورپومرن طبق توافقی اطلاع دادند که از ۱۵ سپتامبر مراکز ارائه خدمات جنسی اجازه فعالیت دارند.

در اطلاعیه تأکید شده است که مقررات مربوط به کرونا باید کاملا رعایت شود: دهان و بینی با ماسک پوشیده باشد، نوبت‌های کار به دقت رعایت شود و مشخصات مراجعان به طور کامل ثبت گردد. افزون بر این صرف الکل ممنوع خواهد بود.

سکس در آسانسور یا مراسم و مهمانی‌ها همچنان قدغن است.

نیروی قضائی مدافع اشتغال به سکس

فعالیت عشرتکده‌ها از مدتها پیش تعطیل شده و این امر انتقاد شدید انجمن خدمات اروتیک و سکسی را برانگیخته بود. گفته می‌شد که منع فعالیت کارگران جنسی، آنها را به سوی فعالیت غیرقانونی می‌کشاند. آنها از زیر نظارت بیرون می‌روند و می‌توانند به مخاطرات سلامتی بدتری دچار شوند.

مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

انجمن یاد شده گفته است که این رشته در آستانه نابودی قرار گرفته و به شاغلان زیان فراوانی وارد آمده است.

هفته گذشته عشرتکده "پاشا" یکی از بزرگترین روسپی‌خانه‌های اروپا در شهر کلن، اعلام ورشکستگی کرد.

مراجع قانونی آلمان نیز با از سرگیری فعالیت کارگران جنسی موافق هستند.

به تازگی دادگاه عالی مونستر، در ایالت نوردراین وستفالن، طرحی مبنی بر ادامه ممنوعیت خرید و فروش سکس در این ایالت را رد کرد. دادگاه استدلال کرد، در شرایطی که استودیوهای ورزشی باز شده و مهمانی‌های خصوصی برگزار می‌شوند، نمی‌توان از اشتغال به سکس جلوگیری کرد.

در ایالت نوردراین وستفالن، در شمال غرب آلمان، اشتغال به سکس از سر گرفته شده است. هفته گذشته دادگاه عالی ماگدبورگ ممنوعیت اشتغال به سکس در این ایالت را از میان برداشت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy