Wednesday, Sep 9, 2020

صفحه نخست » نشاندن «ذلیلانه» ترامپ در کاخ سفید مقابل فرمانده سپاه ایران

العربیه - رسانه‌های مرتبط با سپاه پاسداران ایران با توسل به فتوشاپ تصویری منتشر کردند که نشان می‌داد فرمانده سپاه در دفتر بیضی کاخ سفید روی صندلی ریاست‌جمهوری آمریکا نشسته در حالی که دونالد ترامپ در حضور شماری از مقامات ایرانی و امریکایی «ذلیلانه» روی یک صندلی مقابل فرمانده نظامی ایرانی نشسته است.

trumpWH.jpgزیر این تصویر نقل قولی از روح‌الله خمینی رهبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آورده شده که گفته بود: «اسلام ابرقدرت‌ها را ذلیل خواهد کرد.»

این تصویر فتوشاپی خیالی که توسط یک کانال تلگرامی وابسته به سپاه پاسداران به اشتراک گذاشته شده است، همچنین محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا را نیز حاضر در این جلسه نشان می‌دهد.

در تصویر مزبور سه دیپلمات دیده می شوند که نظاره‌گر جلسه هستند در حالی که در کنار هم ایستاده و دو پرچم ایران و یک پرچم ایالات متحده پشت سر آنها دیده می شود.

از زمان قتل قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در ژانویه گذشته، توسط ایالات متحده، مطالب ضد ترامپ در رسانه‌های ایرانی افزایش یافته است.

سلیمانی فرمانده نیروی قدس، بازوی برون مرزی سپاه بود که به همراه ابو مهدی المهندس رئیس بسیج مردمی عراق (حشد الشعبی) و یکی از مهم‌ترین متحد ایران در عراق، در جریان حمله پهپادی ایالات متحده به فرودگاه بین‌المللی بغداد در 3 ژانویه کشته شد.

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

ترامپ پس از به قدرت رسیدن در راستای برنامه اعمال فشار حداکثری بر ایران، در سال 2018 به صورت یک جانبه از توافق هسته‌ای امضاء شده با ایران در سال 2015 خارج و دستور از سرگیری تحریم‌ها را داد و از آن هنگام شدیترین تحریم‌ها از سوی واشینگتن علیه تهران اعمال شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy