Tuesday, Sep 29, 2020

صفحه نخست » زنی از سفیر فرانسه به دلیل برداشتن کاندوم حین همخوابگی شکایت کرد

condum.jpgیورونیوز - یک زن ۳۰ ساله از یک دیپلمات فرانسوی به دلیل نگذاشتن کاندوم در حین همخوابگی با او، نزد دادگاهی در پاریس شکایت کرد.

این زن می‌گوید که در شامگاه ۲۳ سپتامبر (۲ مهر)، هنگامی که با رضایت خودش مشغول سکس با مردی در خانه او بوده، متوجه می‌شود که به رغم درخواست او، شریک جنسی‌اش کاندوم نگذاشته است. نشریه فرانسوی لوپوئن که روز سه شنبه این خبر را از قول منابع نزدیک به پرونده منتشر کرد، می‌نویسد که متشاکی، سفیر فرانسه در یک کشور خارجی است و زن سه روز بعد از آن شب از او شکایت کرده است.

دادستانی پاریس هم اکنون تحقیقاتی را برای بررسی موضوع آغاز کرده و به گفته منبع مورد استناد لوپوئن، پرونده این تحقیق به ناحیه ۲ پلیس قضایی پاریس سپرده شده است.

👈مطالب بیشتر در سایت یورونیوز

شاکی برای پلیس توضیح داد که از طریق یک سایت دوست‌یابی با این دیپلمات آشنا شده است. آنها قبل از آن بدون داشتن رابطه جنسی چندین بار همدیگر را دیده بودند.

پیشینه

در ژانویه ۲۰۱۷، یک فرانسوی متهم به این عمل به تصمیم دادگاهی در لوزان سوئیس به جرم «تجاوز به عنف» به دوازده ماه حبس تعلیقی محکوم شد. در ماه مه همان سال، دادگستری سوئیس این حکم را در دادگاه تجدیدنظر تأیید کرد، اما این عمل را زیر عنوان «ارتکاب فعل جنسی ارتکابی علیه شخص ناتوان از تشخیص یا مقاومت» طبقه‌بندی مجدد نمود.

در قانون مجازات فرانسه، جرم تجاوز جنسی این گونه تعریف شده است: «هر گونه عمل دخول جنسی، به هر شکلی، که با خشونت، محدودیت، تهدید یا غافلگیری بر شخص دیگری انجام شود».

در فرانسه قانون یا رویه قضایی خاصی برای این عمل، یعنی برداشتن کاندوم در جریان رابطه جنسی توافقی که به آن «پنهان‌کاری» در رابطه جنسی نیز گفته می‌شود، وجود ندارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy