Monday, Oct 12, 2020

صفحه نخست » محکومیت معلم به ۴۵ ضربه شلاق با شکایت وزیر آموزش‌وپرورش، اتهام: کشیدن کاریکاتور

nehzat_101220.jpg-یکی از مصادیق «مجرم» شناخته شدن این آموزگار، به کار بردن عبارت «آقای وزیر، جان نیروهای ستادی و جان خودتان در خطر است. تو رو خدا بفهم» در کانال تلگرامی رضا نهضت بوده است.

-قاضی دفاعیات رضا نهضت را «غیرموجه» و «غیرمستدل» خوانده و «بزهکاری» این آموزگار را «محرز و مسلم» دانسته و او را به تحمل ۴۵ ضربه شلاق محکوم کرده است!

کیهان لندن - یک آموزگار به دلیل کشیدن یک کاریکاتور از معاون وزیر آموزش و پرورش به تحمل ۴۵ ضربه شلاق محکوم شده است!

رضا نهضت آموزگار، فعال صنفی فرهنگیان و مدیر کانال تلگرامی «حرف حساب» در شکایتی عجیب و حکمی عجیب‌تر به تحمل ۴۵ ضربه شلاق محکوم شده چون کاریکاتور معاون وزیر آموزش و پرورش را کشیده است!

شکایت از رضا نهضت از سوی محسن حاجی‌میرزایی وزیر و علی‌ اللهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته است. علت شکایت کشیدن کاریکاتوری از معاون وزیر و انتشار آن در کانال تلگرامی «حرف حساب» از سوی رضا نهضت بوده است.

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

بر اساس تصویری که از حکم دادگاه منتشر شده، رضا نهضت متهم به کشیدن یک کاریکاتور «توهین‌آمیز» از علی‌ اللهیار ترکمن، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش شده و مصداق این توهین «کشیدن پارچه‌ای شبیه چادر روی سر علی اللهیار ترکمن» بوده است! در حالی که چادر و حجاب از نظر جمهوری اسلامی بسیار هم خوب و حتی «مقدس» است!

888887.jpgدر این حکم یکی دیگر از مصادیق «مجرم» شناخته شدن این آموزگار، به کار بردن عبارت «آقای وزیر، جان نیروهای ستادی و جان خودتان در خطر است. تو رو خدا بفهم» در کانال تلگرامی رضا نهضت بوده است.

قاضی دفاعیات رضا نهضت را «غیرموجه» و «غیرمستدل» خوانده و «بزهکاری» این آموزگار را «محرز و مسلم» دانسته و او را به تحمل ۴۵ ضربه شلاق محکوم کرده است!

این حکم در حالی صادر شده که در رأی دادگاه تأکید شده که در این کانال تلگرامی مسائلی درباره آموزش و پرورش منتشر می‌شده که گاهی این مطالب «در قالب طنز» بوده است.

با انتشار تصویر این حکم، موجی از اعتراض و انتقاد در کانال‌های تلگرامی فعالان صنفی آموزگاران و دیگر شبکه‌های اجتماعی آنها به راه افتاده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy