Wednesday, Oct 14, 2020

صفحه نخست » عذرخواهی مجدد از انتشار مطلب «برادر مجتبی» و پوزش خواهی از روح محمد اصغری نیا و جناب هرمیداس باوند

5CD2873E-EF8F-4DCF-9D4A-CB255C507DF1.jpegمی گویند کار رسانه، نمی تواند بدون اشتباه باشد، ولی من شخصا به اصلِ کارِ بدونِ اشتباه معتقدم و سعی می کنم در نوشته هایم به قدری دقت کنم که کوچک ترین اشتباهی حتی به لحاظ تایپی و ظاهری مرتکب نشوم.

با این حال، طی ۴۰ سال نوشتن، مرتکب اشتباه های کوچک و قابل گذشت شده ام که بلافاصله بابت آن ها عذرخواهی کرده و اشتباه را به فوریت تصحیح کرده ام.

اما اشتباهی که در انتشار مطلب «برادر مجتبی» مرتکب شدم، از اشتباه های عجیبی بود که امیدوارم همچنان که اولین اشتباه از این نوع برای من بوده، آخرین آن هم باشد.

حقیقت این است که این اشتباه، اشتباهی معمولی نبود بلکه در یک کلمه باید بگویم که «گول خوردم».

در کار خبر و رسانه مطلقا مطلقا مطلقا نباید به کسی اطمینان صد در صد کرد و من چنین اطمینانی کردم و به قولی پوست خربزه ای را که در زیر پایم افتاد ندیدم.

باز هم بخواهم دقیق تر بگویم، دو روز بعد از دریافت خبر هم سعی کردم صحت خبر و عکس را در چند جا کنترل کنم که چون جواب مثبت یا منفی یی نگرفتم، آن را صحیح فرض کردم. احساس می کنم که این پوست خربزه کاملا برنامه ریزی شده و هدفمند زیر پای من افتاد ولی به هر حال من ی که ۴۰ سال از بغل تمام چاه ها و چاله هایی که دستگاه اطلاعاتی جمهوری نکبت جلوی من کنده بود به سلامت گذر کرده ام، باید چشم ام را باز می کردم و متوجه خطر این پوست خربزه می شدم که نشدم و از این بابت مسوول ام.


و درست به فاصله ی «یک روز» بعد از انتشار مطلب، که باز هم خودم، به اشتباه خودم پی بردم، بلافاصله مطلبی در عذرخواهی و پوزش نوشتم و سعی کردم علت وقوع اشتباه را توضیح دهم.

امروز نامه ای از سرکار خانم سمیرا باوند، دختر استاد ارجمند، جناب آقای هرمیداس باوند دریافت کردم که ظاهرا تازه با آن مطلب کذایی برخورد کرده بودند و طبیعتا از من و «خبرنامه ی گویا» خواسته بودند تا اشتباهی را که با بردن نام جناب باوند مرتکب شده بودم تصحیح کنیم.

من از سرکار خانم باوند و جناب استاد هرمیداس به خاطر این اشتباه عذرخواهی می کنم.

در این فاصله، متاسفانه صاحب عکس جعلی، آقای محمد اصغری نیا نیز که متاسفانه او نیز از ضربه خوردگان و زندانیان جمهوری اسلامی بود فوت کردند و وقتی این خبر به من رسید، من از شدت ناراحتی چند روز بیمار شدم و موضوع را در صفحه ی فیس بوک ام یادآوری کردم.

روح ایشان نیز شاد و امیدوارم از این خطای من گذشته باشند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy