Sunday, Oct 18, 2020

صفحه نخست » جمع‌آوری تصاویر استاد شجریان از بیلبوردهای شهر همدان

ایران اینترنشنال - به دنبال جمع‌آوری شبانه تصاویر محمدرضا شجریان از بیلبوردهای همدان، یک مقام شهرداری این شهر اعلام کرد که این اقدام پس از ابطال مجوز نصب این تصاویر از سوی اداره ارشاد استان همدان صورت گرفته است.

وحید علی‌ضمیر، معاون خدمات شهری شهرداری همدان، روز یکشنبه به ایسنا گفت: «مجوز نصب بیلبوردهای حاوی تصاویر استاد شجریان را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان باطل کرده است و ربطی به شهرداری ندارد.»

ostad.jpgپس از درگذشت محمدرضا شجریان، اسطوره آواز ایران، اداره ارشاد همدان با نصب تصاویر این هنرمند بر روی بیلبوردها از سوی نهادهای مردمی و بخش خصوصی موافقت کرده بود. اما به نوشته ایسنا، «در کمتر از ۴۸ ساعت و حداقل هشت روز قبل از اتمام مجوز اکران بیلبوردها»، این تصاویر «در شبانگاه روز تعطیل و بدون اجازه شرکت مجری طرح» جمع‌آوری شد.

علاوه بر محدودیت‌هایی که در برگزاری مراسم خاکسپاری و هفتم استاد شجریان در تهران و توس صورت گرفت، حسام‌الدین سراج، خواننده، نیز حدود ۴۰ دقیقه پیش از شروع مراسمی در تهران به مناسبت هفتمین روز درگذشت شجریان اعلام کرد که این مراسم با وجود صدور همه مجوزها لغو شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy