Thursday, Oct 22, 2020

صفحه نخست » حمله شدید اوباما به ترامپ + فیلم

dutch22.jpg

کمتر از دو هفته به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، رئیس‌جمهور قبلی این کشور به به ترامپ تاخت

باراک اوباما، که در اولین گردهمایی انتخاباتی برای حمایت از معاون سابقش جو بایدن حاضر می‌شد رفتار دونالد ترامپ را به یک "عموی خل و چل" تشبیه کرد و گفت او نژادپرست‌ها را گستاخ کرده است.

باراک اوباما در سخنرانی خود از مواجهه دونالد ترامپ با ویروس کرونا و برخی از رفتارها و ادبیات غیرمعمول او انتقاد کرد.

آقای اوباما گفت رفتار دونالد ترامپ به ترتیبی است که کسی آن را از طرف یکی از اقوام خودش نمی‌پذیرد، "مگر اینکه یک عموی خُل و چلی در جای پرتی باشد."

او از اینکه برخی صحبت‌ها و اقدامات آقای ترامپ از طرف هم‌حزبی‌ها و طرفدارانش به این ترتیب توجیه می‌شود که "چیزی نیست، این مدل شخصیتش است" انتقاد کرد و افزود: "چگونگی رفتار مهم است، باشخصیت بودن مهم است".

آقای اوباما آقای ترامپ را متهم کرد که با عملکردش نژادپرستان را گستاخ کرده و به آنها درس بی‌رحمی و ضدیت با دیگر بخش‌های جامعه را داده است.

او یک فرد ناتوان و بی‌‌صلاحیت است

دویچه وله - کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به مرحله داغ خود نزدیک می‌شود. حساسیت لحظه را می‌توان در لحن سخنرانی اوباما حس کرد. اوباما رئیس جمهور کنونی آمریکا را فردی ناتوان خوانده و از سیاست‌های او شدیدا انتقاد کرده است.

کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به روزهای حساس خود نزدیک می‌شود. تا روز سوم نوامبر، موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کمتر از دو هفته زمان باقی است. باراک اوباما، با شرکت در یک سخنرانی انتخاباتی در حمایت از جو بایدن از عملکرد دونالد ترامپ با لحنی بی سابقه انتقاد کرد.

اوباما خطاب به ترامپ گوش‌زد کرده است که رهبری کشوری همچون آمریکا نقشی نیست که کسی بخواهد در شو و نمایش ایفا کند. او گفته است: «اینجا موضوع بر سر واقعیت است.»

رئیس جمهور پیشین آمریکا ترامپ را متهم کرده است که به جای تلاش برای حل مشکلات، تنها به انتشار پست‌های توییتری می‌پردازد. اوباما گفته است که «با جلوی تلویزیون نشستن مشکلات حل نمی‌شود.»

👈مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

رئیس جمهورپیشین آمریکا گفت که ترامپ قادر نیست به جدی بودن وظیفه یک رئیس جمهور پی ببرد. او ترامپ را فردی "ناتوان" و "بی‌صلاحیت" برای پست ریاست جمهوری آمریکا خوانده است.

شرکت کنندگان در سخنرانی اوباما در فیلادلفیا، به علت شیوع کرونا، در خودروهای خود ماندند و سخنان اوباما را از درون خودروهای خود دنبال کردند.

باراک اوباما همچنین به کارنامه ناکارآمد ترامپ در عرصه مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد. باید یادآور شد که تا کنون بیش از هشت میلیون نفر در آمریکا مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند و بیش از ۲۲۰ هزار نفر در اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy