Saturday, Oct 24, 2020

صفحه نخست » وحشت مردم سوسن و دهدز از دیدن خرس‌های وحشی

wire25-1.jpgایران وایر - اهالی جاده مال ویرون بخش سوسن شهرستان ایذه در خوزستان از مشاهده یک خرس وحشی در این منطقه وحشت‌زده شده‌اند

خبرگزاری ایلنا با انتشار ویدیویی از این خرس وحشی گزارش داده است که بخشداری‌های سوسن و دهدز سالیانه گزارش‌های مکرری از هجوم حیوانات وحشی به مردم و دام‌هایشان توسط اهالی این مناطق دریافت می‌کنند.گزارش‌هایی که در بیشتر آنها رد پایی از هجوم خرس‌های قهوه‌ای گرسنه دیده می‌شود.

در این گزارش به نقل از ساکنان این مناطق آمده است خرس‌های گرسنه در این منطقه با هجوم ناگهانی به چوپانان و گله‌های آنها و وارد کردن ضربات سنگین به کتف، سر و گردن، به دنبال غذا می‌گردند.

بیشترین آمار هجوم خرس قهوه‌ای در بخش سوسن این منطقه گزارش شده است و به نظر می‌رسد مسئولان راهی برای پیشگیری از مواجهه آن‌ها با اهالی ندارند.



مناطق صعب‌العبور بخش سوسن و هجوم حیوانات وحشی و عدم دسترسی به جاده و شرایط اورژانسی اعزام بالگرد به این مناطق، یکی از عمده چالش‌های مهم میان مردم و بخشداری سوسن است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

مناطقی مانند فالح، مُمبین،جَنگه، سه چاه از بخش سوسن طی یکی دو سال گذشته ازجمله مناطقی هستند که حمله خرس در آن‌ها گزارش شده است.

در تازه‌ترین تصویر منتشرشده توسط اهالی سوسن، خرس قهوه‌ای در جاده‌های سوسن در حوالی روستای "مال ویرون" مشاهده شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy