Monday, Nov 9, 2020

صفحه نخست » حسن روحانی پیروزی جو بایدن را رسماً تبریک بگوید، اکبر گنجی

ganji_110920.jpgروابط دوستانه ایران و آمریکا به نفع «منافع ملی» ایران است. همه کشورهای دشمن و رقیب و دوست ایران(اسرائیل، کشورهای عرب حوزه خلیج فارس، ترکیه، چین، روسیه) مخالف روابط ایران و آمریکا بوده و هستند، چون از آن سود می برند.

تحریم های فلج کننده اقتصادی دولت ترامپ اقتصاد ایران را دچار بحران کرده و میلیون ها ایرانی را به فقر و فلاکت پرتاب کرده است. تحریم ها نقشی بسیار تعیین کننده در اقتصاد ایران و زندگی ایرانیان دارند.

بازگشت به توافق هسته ای- البته با شرط و شروطی- یکی از شعارهای انتخاباتی جو بایدن و دموکرات ها بوده است. بازگشت به توافق هسته ای، به سود جهان، آمریکا و ایران است.

رفع تحریم ها هم به سود ایران و زندگی مردم تحت فشار ایران است.

تبریک گفتن به روسای جمهور کشورها که در انتخابات پیروز می شوند، یکی از اختیارات قانونی رئیس جمهور است. حسن روحانی اگر به فکر منافع ملی ایران و زندگی مردم ایران است، بدون ترس از آیت الله خامنه ای ، فرماندهان سپاه پاسداران و اصول گرایان افراطی باید به جو بایدن تبریک بگوید. اما اگر به فکر آینده خود در رهبری جمهوری اسلامی است، به راهی بر خلاف منافع مردم ایران خواهد رفت.

در این فیلم ۷ دقیقه ای زنده اینستاگرامی با آمارهای بانک جهانی از اقتصاد ایران در دو دوره تحریم ها و دوران میان تحریم ها، این نکات را توضیح داده ام. لطفا فیلم را ببینید:



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy