Sunday, Nov 22, 2020

صفحه نخست » توییت رئيس ستاد ائمه جمعه درباره انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ جنجال‌برانگیز شد

farda21-1.jpgرادیو فردا - توییت منتسب رئيس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور درباره انتخابات ریاست‌جمهوری و «تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی» جنجال‌برانگیز شد.

این توییت سه روز پیش در یک اکانت منتسب به محمدجواد حاج علی اکبری، رئيس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور منتشر شد و بین برخی چهره‌های سیاسی که در توییتر فعالیت می‌کنند، بازتاب داشت و آن را نشانه دخالت و سازماندهی انتخابات توصیف کردند.

در پی این واکنش‌ها، روابط عمومی این شورا روز شنبه اول آذرماه انتساب این اکانت به آقای علی‌اکبری را تکذیب کرد و بخشی از سخنرانی آقای علی‌اکبری در کنگره(مجازی) سیزدهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان را منتشر کرده که محتوایی شبیه توییت مذکور دارد.

بر اساس متن منتشره توسط شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، آقای علی‌اکبری در این سخنرانی گفته است که «به نظر می‌رسد انتخابات ۱۴۰۰ زمینه‌ساز تشکیل دولت جوان حزب اللهی است» و «مراقب کارهای دشمن باشیم که در صدد است یک سری آشوب‌های پیش انتخاباتی را طراحی کند».

دولت جوان حزب‌اللهی عبارتی است که در دو سال اخیر از سوی علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی مطرح شده است.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

رهبر حکومت ایران گفته است روی کار آمدن چنین دولتی علاج حل مشکلات فعلی کشور است.

در شبکه‌های اجتماعی از چهره‌هایی چون ابراهیم رئيسی، محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی به عنوان گزینه‌هایی نام برده می‌شود که می‌توانند دولت جوان حزب‌اللهی مدنظر رهبر جمهوری اسلامی را تشکیل دهند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy