Wednesday, Nov 25, 2020

صفحه نخست » «اسرائیل دیفنس»: ارتش اسرائیل دستوری برای جنگ با ایران دریافت نکرده

Israel_Army.jpgایرنا - برخلاف برخی شایعات، پایگاه خبری «اسرائیل دیفنس» اعلام کرد که ارتش اسرائیل هیچ دستوری را در مورد آمادگی برای جنگ با ایران تا قبل از روی کار آمدن جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا در ژانویه آینده دریافت نکرده است.

پایگاه خبری «اسرائیل دیفنس» برخی شایعات درباره مکاتبات آمریکا با اسرائیل در خصوص آمادگی برای جنگ با ایران در ایام باقی مانده ریاست جمهوری ترامپ را تکذیب کرد.

اسرائیل دیفنس نوشت: ارتش اسرائیل دستوری در رابطه با آمادگی برای جنگ با ایران تا ژانویه آینده (زمان پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ) دریافت نکرده است.

پایگاه اسرائیلی افزود: اینگونه شایعات رسانه‌های اسرائیلی به دلیل جنگ و درگیری انتخاباتی آمریکا است که البته به زودی به اسرائیل هم کشیده می‌شود.

اسرائیل دیفنس در ادامه گزارش خود نوشت: حتی اگر آمریکا در نبرد هوایی با اسرائیل همکاری کند، این ممکن تاثیری در برنامه هسته‌ای ایران نداشته باشد.

در ادامه این گزارش تاکید شده که جنگ با ایران نیاز به موافقت مجلس نمایندگان و مجلس سنای آمریکا دارد که ترامپ به این موافقت دست نخواهد یافت.

اسرائیل دیفنس ادامه داد: از سوی دیگر، هرگونه حمله به ایران حمله موشکی این کشور به اسرائیل و پایگاه‌های آمریکا در منطقه خلیج فارس را در پی خواهد داشت.

در پایان این گزارش آمده که این شایعه بیشتر سیاسی است و کمتر به واقعیت نزدیک است.

برخی رسانه‌های آمریکایی مدعی شدند که ارتش رژیم صهیونیستی دستور آمادگی برای جنگ با ایران تا پیش از به قدرت رسیدن جو بایدن در بیستم ژانویه (اول بهمن ماه) را دریافت کرده است.

مقام‌های ایران بارها اعلام کرده‌اند که هرگونه اقدام نظامی با واکنش قاطع از سوی ایران روبرو خواهد شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy