Saturday, Nov 28, 2020

صفحه نخست » ارتباط ترور سردار فخری‌زاده با یکی از اعضای کانون نویسندگان؛ هادی خرسندی

FF938C8A-6356-4D2E-B899-F4459B9397CB.pngایندیپندنت فارسی - هادی خرسندی

چسبیدن صفت به موصوف

در حالی که مأموران امنیتی سپاه و اطلاعات جمهوری اسلامی دسته‌جمعی داشتند کتاب یکی از نویسندگان را بررسی می‌کردند، باز اسرائیل در خیابان‌های میهن اسلامی فاجعه آفرید.

کتاب تازه را یکی از اعضای کانون نویسندگان نوشته و مجوز چاپ هم گرفته بوده، اما از آنجا که این کتاب مربوط به دستور زبان فارسی بوده، سوءظن دستگاه‌های هشیاری و اینتلیجنس اسلامی و روسی را برانگیخته بوده. سربازان گمنام امام زمان همراه با مسئولان صاحب‌نام سپاه و اطلاعات، در حالی‌که ذره‌بین‌های بزرگی در دست داشتند و کلمه به کلمه کتاب را از زیر نظر می‌گذراندند، ناگهان با خبر ترور سردار فخری زاده روبرو شدند اما بی‌خیالش شدند. آن‌ها مطمئن بودند که این خبرهای ساختگی برای منحرف کردن سیستم از مسیر تحقیقات امنیتی روی کتاب دستور زبان فارسی، تألیف «م - الف»، یکی از اعضای فعال کانون بوده که به لحاظ امنیتی، نام او را فاش نکرده‌اند تا مبادا طرف خبردار شود و پیش از افتادن به دام مأموران خود را به خارج از مرز برساند.

مأموران امنیتی سپاه که با عملیات پیچیده و کدگذاری‌های لازم در این مورد با هم تماس داشتند، اطلاعات خود را به‌طور سربسته، از طریق سیستم‌های صوتی، در اختیار یکدیگر قرار می‌دادند.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

فایل صوتی محافظت‌شده ضمیمه که به‌طور عمدی مخدوش مخابره شده، ما را تا اندازه‌ای در جریان آغاز عملیات تعقیب و پیگیری قرار می‌دهد. لطفاً بعد از گوش دادن، پاک کنید:

خخخخ ... ززز .... بیب بیب بیب .... از الفجرالصیل به الأصل الفجیر .... بفرمائید به گوشم ..... جیرجیر جیر ..... قیر قیر قیر .... صفحه ۷۲.... سوم شخص غایب .... به گوشم برادر ... چنانچه صفت به موصوف چسبیده شده باشد .... تکرار لطفا .... بسم الله الرحمن الرحیم .... صفت به موصوف چسبیده باشد ..... صدا پارازیت .... تکرار ... فرمودید صفت به بسم الله الرحمن الرحیم چسبیده باشد؟ .... نه خیر برادر ..... صفت به موصوف .... صفحه ۷۲ ..... الو .... گرفتم ... ولی در صفحه ۹۳ انگار نوشته صفت از موصوف کنده شده باشد ..... همین است. همین است. .... از یگان دستور زبان فارسی .... واحد صفت به موصوف ..... نویسنده علیه تمامیت ارضی ...... از گردان ولی‌الله به پادگان یا امت الحسین ..... عبارت فوق، به تمامیت ارضی ربطی ندارد، بلکه توهین به رهبری است ..... چسبیدن صفت به موصوف به منظور انحراف بررس‌هاست. .... قیژ قیژ قیژ قیژ ...... منتظر دستور بعدی .... گیژ گیژ گیژ .... از واحد توپخانه به پیاده نظام لاله‌زار .... اگر موافقید یک موشک به سمت هواپیمائی که الان بلند شده بزنیم ..... نه، نه، دست نگه دارید ... ممکن است نویسنده کانون توی آن هواپیما باشد، از دستمان در برود ..... تمام.

فایل صوتی همین‌جا قطع می‌شود. در این فاصله مأموران هرچه نویسنده با اسم «م- الف» یا «الف- میم» گیر آورده‌اند دستگیر کرده‌اند، اما هنوز بین اعضای کانون چنین اسمی پیدا نکرده‌اند. اما احتیاطاً عده دیگری را که نام کوچک و بزرگشان با یکی از حروف الفبا شروع می‌شود (از الف یا ی) بازداشت کرده‌اند که امشب می‌آورند توی تلویزیون.

در عین حال مأموران هوانیروز و نیروهواز و هوادریاز و گارد ساحلی و یگان ختم خاتم‌الانبیا دو ساعت پیش، از طریق سایت گویانیوز متوجه شدند خبر مربوط به ترور پدر برنامه هسته‌ای حقیقت دارد و با ترور سردار زنده‌یاد صوفی عارف محسن فخری‌زاده، برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی یتیم شده و دشمن، پروژه هسته‌ای را به عزای پدرش نشانده.

خوشبختانه پیش از این رهبر مقتدر جمهوری اسلامی در مورد این‌جور ترورها فرموده بودند «شتر در خواب بیند پنبه دانه». ولی حالا معلوم نیست چطور شتره بیدار شده و در منطقه آبسرد دماوند یک پنبه‌دانه سیری خورده.

بلافاصله «وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اقدام ناجوانمردانه ترور یکی از مدیران متعهد و متخصص خود را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده» (تبریکش را باید به اسرائیل عرض می‌نمود.). در پایان این اطلاعیه آمده «کوفتش باشه شتره!».

در آخرین لحظات سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران به خبرنگاران اظهار داشت متأسفانه ما در چند ماه گذشته که حواسمان به دستگاه اختراعی مستعان ۱۱۰ بود، و در صدد به دام انداختن ویروس کرونا بودیم، اسرائیل از فرصت استفاده کرده و در خیابان‌های تهران و حومه به عملیات ترور خود ادامه داد.

وی افزود: قابلمه‌ای که ما برای استفاده از امواج ویروسی و غافلگیر کردن کوئید۱۹درست کرده بودیم متأسفانه سوراخ بود و فاز اول برنامه با شکست انقلابی مواجه شد. وی اظهار امیدواری کرد که با رهنمود رهبری، به زودی با سیستم «دوقابلمه‌ای» (کوشش مضاعف) این عملیات را پی می‌گیریم.

سردار سلامی افزود متأسفانه با اینکه حراست کافی به عمل آورده بودیم که عکس سردار فخری‌زاده در جایی منتشر نشود و چهره ایشان از دید دشمن مخفی بماند، آن‌ها بالأخره عکس سردار را در آلبوم باجناقش گیر آوردند و او را ترور کردند. وی افزود به همین دلیل این‌جانب از امروز عکس خود را از رسانه‌ها و آلبوم باجناق جمع کرده و به‌طور غافلگیرانه فقط کاریکاتور خود را در اختیار دشمن قرار خواهم داد.

نحوه حضور اسرائیل در کوچه پس‌کوچه‌های تهران و دیده شدن نتنیاهو در یکی از چلوکبابی‌ها، متعاقباً به اطلاع امت شهیدپرور می‌رسد.

در آخرین لحظه فرمانده کل نیروهای مسلح و نیمه‌مسلح و غیرمسلح جمهوری اسلامی اعلام داشت که این توطئه‌های دشمن ما را از اهداف راستین انقلابی خود منحرف نمی‌کند و از فردا صبح گروه‌های ویژه سرکوب و نهادهای ضربتی همچنان کتاب دستور زبان فارسی نویسنده کانون را مورد بررسی قرار داده و با کلمه به کلمه آن، به شدت برخورد خواهند کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy