Friday, Nov 27, 2020

صفحه نخست » جزای سلفی گرفتن با جنازه مارادونا

اخراج و تهدید به مرگ!

فردی که در کنار جنازه مارادونا سلفی گرفت، از کارش اخراج شد.

به گزارش ورزش سه، پس از درگذشت دیگو مارادونا و در حالیکه جامعه جهانی در شوک از دست دادن یکی از اسطوره های تاریخ فوتبال بود، انتشار عکس سلفی کارمندان یک تشییع خانه، باعث بروز جنجال بسیار بزرگی شد.

01547856.jpgدیگو مارادونا اسطوره دنیای فوتبال و تیم ملی آرژانتین هفته گذشته در سن 60 سالگی به دلیل سکته قلبی درگذشت. اتفاقی جهان فوتبال و کشور آرژانتین را در بهت فرو برد. اما انتشار سلفی در کنار جنازه او، باعث جنجال زیادی در آرژانتین شد.


داستان از این قرار است که تابوت مارادونا در کاخ ریاست جمهوری آرژانتین در بوینس آیرس به نمایش گذاشته شده بود. پس از این اتفاق، انتشار سلفی هایی در کنار جنازه مارادونا باعث بروز جنجال شد.

Maradona.jpg

تابوت مارادونا در مکانی به نام تشییع خانه Pinier تشییع شده ولی دو نفر از کارمندان آنجا با جنازه مارادونا سلفی گرفتند. سپلیوس پینیر رئیس این تشییع خانه از اخراج این کارمندان خبر داد.


اما داستان سلفی گرفتن این افراد تنها به اخراج شدن آنها منتهی نشده است بلکه آنها به مرگ نیز تهدید شده اند. یکی از افراد حاضر در عکس به روزنامه Ole گفته است که او از سوی افرادی ناشناس به مرگ تهدید شده است.


او به این روزنامه گفته است: من داشتم کارهای تابوت مارادونا را انجام می دادم که افراد حاضر در آنجا من را صدا کردند و پسرم انگشت شصت خود را بلند کرد و آنها از ما عکس گرفتند. هیچ چیز دیگری در میان نبود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy