Thursday, Dec 3, 2020

صفحه نخست » صحبتهای جنجالی علی فروغی، رئیس شبکه سه تلویزیون

forooghi_120320.jpgفردوسی‌پور از مدار خارج شد و داشت الگوی دیگران می‌شد

علی فروغی، مدیر شبکه سوم سیما، در یک گفت و گوی تصویری، درباره پایان همکاری شبکه سه با عادل فردوسی پور گفت: اگر فردوسی پور کنار گذاشته نمی شد، صداوسیما «از هم می پاشید».
بی بی سی - علی فروغی، رئیس شبکه سه تلویزیون ایران در یک ویدیو که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده حرف‌های تازه‌ای درباره عادل فردوسی‌پور ، مجری سابق برنامه ۹۰ مطرح کرد.

آقای فروغی با اشاره به "خارج شدن کار آقای فردوسی‌پور از مدار" گفت: بقیه هم می‌گفتند اگر کسی به خاطر محبوبیتش می‌تواند از مدار خارج شود و کسی هم چیزی به او نگوید، ما هم از مدار خارج شویم.



عادل فردوسی‌پور بنیان‌گذار و تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی ۹۰ بود که حدود ۲۰ سال پخش می‌شد و بعد از شروع به کار علی فروغی این برنامه تعطیل شد. عادل فردوسی‌پور چند روز پیش در گفتگویی با سروش صحت گفت اگر به ۲۰ سال پیش بازگردم باز هم برنامه ۹۰ را می‌سازم. برنامه ۹۰ یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون ایران بود

شادی عادل فردوسی پور بعد از برد مقابل صداوسیما

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عصر امروز بود که علی فروغی مدیر شبکه سه عادل فردوسی‌پور را به مظلوم نمایی متهم کرد. مجری محبوب برنامه نود در زمانی که به مظلوم‌نمایی متهم می‌شد در زمین فوتبال در حال گلزنی بود و موفق شد تیم صداوسیما را با نتیجه 3-2 شکست دهد..

5501979.jpg5501978.jpg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy