Saturday, Dec 5, 2020

صفحه نخست » خوشحال‌ترین افراد از نتیجه انتخابات آمریکا به اعتقاد ترامپ

trump_120620.jpgیورونیوز - دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در نخستین گردهمایی خود از زمان شکست در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر درباره تقلب در انتخابات سخن گفت و به مقام‌های هم حزبی‌اش در ایالت جورجیا تاخت، چراکه از نظر وی آن‌ها کمکی نکردند که نتایج این ایالت به نفع او تغییر کند.

وی در ایالت جورجیا به نتایج اعلام شده انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: «می‌گویند از نظر تاریخی اگر در ایالت فلوریدا برنده شوید و اگر در ایالت اوهایو نیز پیروز بیرون بیایید، هرگز یک انتخابات را نمی‌بازید.»

وی بلافاصله تاکید کرد: «ما هرگز در انتخابات شکست نخورده‌ایم. ما در این انتخابات پیروز می‌شویم.»

دونالد ترامپ همچنین با اشاره به نتایج اعلام شده که طبق آن رقیب دموکراتش پیروز انتخابات است، افزود: «خوشحال‌ترین افراد در حال حاضر در جهان رهبران چین هستند. بعد از آن‌ها رهبران ایران خوشحال‌تریند.» وی سپس تصریح کرد که در چهار سال آینده طوری عمل می‌کند [در مقابل ایران و چین] که تا کنون کسی اینگونه رفتار نکرده است.

👈مطالب بیشتر در سایت یورونیوز

وی سپس تاکید کرد که چینی‌ها می‌گویند اگر سیاست «اول آمریکا» را کنار بگذارید با شما توافق خواهیم کرد. ترامپ سپس مدعی شد که دموکرات‌ها این موضوع را قبول کرده‌اند.

پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ بارها گفته بود که جو بایدن بسیار نزدیک به چین است و اگر پیروز انتخابات شود ایالات متحده نیز در اختیار چین قرار می‌گیرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy