Tuesday, Dec 8, 2020

صفحه نخست » در باره حکم اعدام روح الله زم؛ نتوانستید بعد از ۴۰ سال افکارش را اسلامی کنید، حالا می خواهید اعدام اش کنید؟! ف. م. سخن

495526B8-9461-4FD7-9AC8-CCF3ACA5034E.jpegواقعا شرم آور است.
حکومتی بیش از ۴۰ سال، تمام آموزش و پرورش و رسانه های جمعی و تبلیغاتی را در اختیار داشته باشد، و به مخالفان خودش حتی به اندازه ی داشتن یک نشریه اجازه ی فعالیت ندهد، بعد جوانی که در دل این حکومت به دنیا آمده و بزرگ شده و پدرش هم اتفاقا روحانی بوده، رو در روی این حکومت -آن هم در خارج از کشور بایستد- بعد حکومت مکار، با هزار ترفند و دوز و کلک او را در خارج از کشور برباید و به ایران بر گرداند و حالا هم بخواهد او را بر بالای دار آونگ کند.

واقعا شرم آور است.

آقای حکومت نکبت!
برو آن کسانی را که چند دهه رادیو تلویزیون را در اختیار داشتند، آن کسانی که آموزش و پرورش را در اختیار داشتند، آن آخوندهایی که بر بالای منابر، از نیکی های حکومت تعریف می کردند، برو گریبان آن ها را بگیر و بر بالای دار بکش که جوانی مثل روح الله زم را که از یک خانواده ی روحانی هم هست، چنان جان به لب کردند که از زندگی در ایران صرف نظر کند و به خارج بیاید و علیه شما سخن بگوید؛
و «فقط» سخن بگوید.
بعد شما همین را هم تحمل نکنید و او را به زور به ایران بر گردانید و بخواهید او را بکشید.

آقای حاج آقا زم، پدر روح الله!
طی چهل سال در سازمان تبلیغات اسلامی و صدا و سیما و وزارت ارشاد چه غلطی می کردی که بچه ی خودت و بچه های مردم به این روز افتادند؟

یادت هست قبل از انقلاب در مسجد تئاتر راه می انداختی که حکومت جور پهلوی برود و حکومت مهر و عطوفت اسلامی بر سر کار بیاید؟

حال دست پخت ات را بچش و هر چه را خورده ای استفراغ کن!

نه.
روح الله زم حق اش اعدام نیست. او ساخته و پرداخته ی چهل سال تبه کاری های حکومت است. نتیجه ی حاکمیت این حکومت بدکار است. حکومت باید خودش را به دار بکشد نه نتیجه ی کار ش را. این را اگر حکومت امروز نفهمد، مردم فردا به او خواهند فهماند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy