Friday, Dec 18, 2020

صفحه نخست » شاهین مقدم، طراحی زدن هواپیمای مسافربری در بیت رهبری، تقسیم چمدان های مسافران به عنوان غنیمت، عقل سلیم؟!؛ ف. م. سخن

F178CAF8-E2D1-417B-AF88-BF0AF6B1E1C2.jpegسربازان گمنام وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه غوغا می کنند.

طعم فریب رسانه چی ها و مردم عوام آن قدر به دهان شان مزه کرده که دیگر ذره ای عقل سلیم در دیگران نمی بینند.

وقتی کسی بتواند در امر فریب موفق شود، کم کم ترس اش از رو شدن دست اش می ریزد و در «روو بازی کردن» آن قدر پیش می رود که تصور می کند همه ی مردم کور و کر هستند و چیزی که ندارند عقل سلیم است.

بعد از خبرهای عجیب غریب و دور از عقل منتشر شده توسط مرحوم روح الله زم و خبرهایی که این روزها توسط علی جوانمردی و فخرآور و دیگران منتشر می شود اکنون یک بار دیگر سربازان گمنام امام زمان آمده اند تا با شاهین مقدم نام ی که همسر و فرزندش را در حادثه ی ساقط کردن هواپیمای اوکراینی از دست داده، نه تنها افکار عمومی ایرانیان بلکه مقامات غربی مرتبط به این مساله را فریب دهند.

البته ما کاری جز نشستن و تماشای این سیرک عجیب غریب نمی توانیم بکنیم ولی من شخصا به عقل سلیم بسیاری از هموطنان ام ایمان دارم.

ایمان دارم که هموطنان ام به سادگی این بازی و فریب را از روی حرف هایی که در باره ی آن منتشر شده متوجه می شوند.

ایمان دارم متوجه می شوند که اگر قرار باشد یک فروند هواپیمای مسافربری در آسمان تهران با موشک به طور عمدی زده شود، تصمیم آن در جلسه ای در «بیت رهبری» با حضور «عده ای زیاد!» آن هم یک شب قبل از زدن هواپیما گرفته نمی شود!

دیگر بلاهت آدم باید در اوج باشد که بپذیرد تصمیم گرفته شده چمدان های مسافران ساقط شده، در انباری دپو شود، و بعدا میان سرنگون کنندگان مثل غنیمت جنگی تقسیم شود!

آخر سربازان گمنام تا چه حد ما مردم را ابله فرض کرده اند و اسب فریب را در میدانی که امثال آمدنیوز و آوا تودی و غیره آماده کرده و می کنند می تازانند؟



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy